Colette Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Er det ingen andre enn meg som blir "gal" av denne "spa-reklamen" på høyre side av skjermen? Nå har den ergret meg den siste uken, og grunnen er at når jeg kommer borti reklamefeltet med musa, så følger det med et helt tekstfelt som legger seg over det området jeg skal lese/skrive på her på forumet. Er det bare meg som reagerer på dette? 0 Siter
Gjest septembermum Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 jeg har ikke lagt merke til den 0 Siter
Colette Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Skrevet 16. juli 2010 jeg har ikke lagt merke til den Men du har den samme reklamen på høyre side? Som reklamerer for bl.a. "spa og eventyr på Island" Hvis jeg setter musa bort på et av bildene f.eks. så har jeg et tekstfelt i en firkant som legger seg over det området jeg skal skrive/lese.... 0 Siter
Gjest septembermum Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Men du har den samme reklamen på høyre side? Som reklamerer for bl.a. "spa og eventyr på Island" Hvis jeg setter musa bort på et av bildene f.eks. så har jeg et tekstfelt i en firkant som legger seg over det området jeg skal skrive/lese.... Nei, har bare en reklame for danatekt som e rsvanemerket? Men mulig jeg har popupblokker på, at det er derfor jeg ikke får opp den reklama du snakker om. Sjekk dine internettinnstillinger så kan du slå på popupblokkeren. Jeg har noe irriterende på msn jeg, der kommer det opp en sånn reklame av og til, skikkelig irriterende! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Jeg har veivet over den reklamen noen ganger, men prøver å holde meg unna nå 0 Siter
Colette Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Skrevet 16. juli 2010 Nei, har bare en reklame for danatekt som e rsvanemerket? Men mulig jeg har popupblokker på, at det er derfor jeg ikke får opp den reklama du snakker om. Sjekk dine internettinnstillinger så kan du slå på popupblokkeren. Jeg har noe irriterende på msn jeg, der kommer det opp en sånn reklame av og til, skikkelig irriterende! Merkelig..Jeg har satt "pop-up-blokkering" på det høyeste, men allikevel er den der.... 0 Siter
Colette Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Skrevet 16. juli 2010 Jeg har veivet over den reklamen noen ganger, men prøver å holde meg unna nå Koselig og se deg igjen her inne:-) Hvordan går det an å holde seg unna den..? 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Jeg har ikke en gang lagt merke til det foer du skrev det naa:) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Koselig og se deg igjen her inne:-) Hvordan går det an å holde seg unna den..? Få en datakyndig til å sette sperrer på maskinen din! Jeg har reklamesperre på min, som min sønn ordnet;) 0 Siter
Colette Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Skrevet 16. juli 2010 Få en datakyndig til å sette sperrer på maskinen din! Jeg har reklamesperre på min, som min sønn ordnet;) OK. Takk for tipset, hidi :-) 0 Siter
Colette Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Skrevet 16. juli 2010 Jeg har ikke en gang lagt merke til det foer du skrev det naa:) Merkelig....Jeg har aladri vært plaget av denne typen reklame her inne - som blir med meg inn i feltet til forumet:-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Her er det kun reklame for absorberende nattunderbukser for nattvætere. Dols reklame-boot (er det ikke det det heter?) er nok såpass intelligent at den viser reklame tilpasset hver brukers googling. 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Her er det kun reklame for absorberende nattunderbukser for nattvætere. Dols reklame-boot (er det ikke det det heter?) er nok såpass intelligent at den viser reklame tilpasset hver brukers googling. lol 0 Siter
Colette Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Skrevet 16. juli 2010 Her er det kun reklame for absorberende nattunderbukser for nattvætere. Dols reklame-boot (er det ikke det det heter?) er nok såpass intelligent at den viser reklame tilpasset hver brukers googling. Jeg har da ikke googlet spa på Island. Eller: http://www.orbville.no/ som de kaller seg. 0 Siter
Sør Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Her er det kun reklame for absorberende nattunderbukser for nattvætere. Dols reklame-boot (er det ikke det det heter?) er nok såpass intelligent at den viser reklame tilpasset hver brukers googling. Jeg får reklame for middel mot underlivssopp! :jammen: ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Jeg får reklame for middel mot underlivssopp! :jammen: ;-) Med vennlig hilsen I rest my case. 0 Siter
Colette Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Skrevet 16. juli 2010 Jeg får reklame for middel mot underlivssopp! :jammen: ;-) Med vennlig hilsen He..he...den ser ikke jeg:-) Kun denne spa-reklamen, og så for "Dry nights" :-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Koselig og se deg igjen her inne:-) Hvordan går det an å holde seg unna den..? Jeg har ikke gjort noe for å få det vekk, men husker jeg gjorde det en gang jeg kjørte IE. Har glemt fremgangsmåten. Jeg fikk den ganske så detaljert her inne 0 Siter
Colette Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Skrevet 16. juli 2010 jeg har ikke lagt merke til den... Merkelig...Jeg får den bort ved og klikke oppdater noen ganger, og da overtar "dry nights". Men spareklamen er rask tilbake:-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.