Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ingen andre enn meg som blir "gal" av denne "spa-reklamen" på høyre side av skjermen? Nå har den ergret meg den siste uken, og grunnen er at når jeg kommer borti reklamefeltet med musa, så følger det med et helt tekstfelt som legger seg over det området jeg skal lese/skrive på her på forumet.

Er det bare meg som reagerer på dette?

Gjest septembermum
Skrevet

jeg har ikke lagt merke til den :)

Skrevet

jeg har ikke lagt merke til den :)

Men du har den samme reklamen på høyre side? Som reklamerer for bl.a. "spa og eventyr på Island" Hvis jeg setter musa bort på et av bildene f.eks. så har jeg et tekstfelt i en firkant som legger seg over det området jeg skal skrive/lese....

Gjest septembermum
Skrevet

Men du har den samme reklamen på høyre side? Som reklamerer for bl.a. "spa og eventyr på Island" Hvis jeg setter musa bort på et av bildene f.eks. så har jeg et tekstfelt i en firkant som legger seg over det området jeg skal skrive/lese....

Nei, har bare en reklame for danatekt som e rsvanemerket?

Men mulig jeg har popupblokker på, at det er derfor jeg ikke får opp den reklama du snakker om.

Sjekk dine internettinnstillinger så kan du slå på popupblokkeren.

Jeg har noe irriterende på msn jeg, der kommer det opp en sånn reklame av og til, skikkelig irriterende!

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har veivet over den reklamen noen ganger, men prøver å holde meg unna nå :)

Skrevet

Nei, har bare en reklame for danatekt som e rsvanemerket?

Men mulig jeg har popupblokker på, at det er derfor jeg ikke får opp den reklama du snakker om.

Sjekk dine internettinnstillinger så kan du slå på popupblokkeren.

Jeg har noe irriterende på msn jeg, der kommer det opp en sånn reklame av og til, skikkelig irriterende!

Merkelig..Jeg har satt "pop-up-blokkering" på det høyeste, men allikevel er den der....

Skrevet

Jeg har veivet over den reklamen noen ganger, men prøver å holde meg unna nå :)

Koselig og se deg igjen her inne:-) Hvordan går det an å holde seg unna den..?

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg har ikke en gang lagt merke til det foer du skrev det naa:)

hidi, the scorpion
Skrevet

Få en datakyndig til å sette sperrer på maskinen din! Jeg har reklamesperre på min, som min sønn ordnet;)

Skrevet

Få en datakyndig til å sette sperrer på maskinen din! Jeg har reklamesperre på min, som min sønn ordnet;)

OK. Takk for tipset, hidi :-)

Skrevet

Jeg har ikke en gang lagt merke til det foer du skrev det naa:)

Merkelig....Jeg har aladri vært plaget av denne typen reklame her inne - som blir med meg inn i feltet til forumet:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Her er det kun reklame for absorberende nattunderbukser for nattvætere.

Dols reklame-boot (er det ikke det det heter?) er nok såpass intelligent at den viser reklame tilpasset hver brukers googling.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Dols reklame-boot (er det ikke det det heter?) er nok såpass intelligent at den viser reklame tilpasset hver brukers googling.

lol

Skrevet

Jeg har da ikke googlet spa på Island. Eller: http://www.orbville.no/ som de kaller seg.

Skrevet

Jeg får reklame for middel mot underlivssopp!

:jammen:

;-)

Med vennlig hilsen

ShitDiddelyDo
Skrevet

;-)

Med vennlig hilsen

I rest my case. :)

Skrevet

;-)

Med vennlig hilsen

He..he...den ser ikke jeg:-) Kun denne spa-reklamen, og så for "Dry nights" :-)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har ikke gjort noe for å få det vekk, men husker jeg gjorde det en gang jeg kjørte IE. Har glemt fremgangsmåten. Jeg fikk den ganske så detaljert her inne :)

Skrevet

jeg har ikke lagt merke til den...

Merkelig...Jeg får den bort ved og klikke oppdater noen ganger, og da overtar "dry nights". Men spareklamen er rask tilbake:-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...