Gjest prust Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Merkelig...Jeg får den bort ved og klikke oppdater noen ganger, og da overtar "dry nights". Men spareklamen er rask tilbake:-( Du mener den smale spalten til høyre? Den er ikke forstyrrende for meg. Overskriften på alle de rubrikkene er Annonser fra Orbville.no 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Du mener den smale spalten til høyre? Den er ikke forstyrrende for meg. Overskriften på alle de rubrikkene er Annonser fra Orbville.no Det er litt forstyrrende når musepekeren kommer over reklamen. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Det er litt forstyrrende når musepekeren kommer over reklamen. Har ikke lagt merke til det, jeg. Snedte deg en sms for noen minutter siden :-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Har ikke lagt merke til det, jeg. Snedte deg en sms for noen minutter siden :-) Å, se der ja Jeg var på sønnens rom og leita etter noe, så jeg hørte den ikke. 0 Siter
Colette Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Skrevet 16. juli 2010 Du mener den smale spalten til høyre? Den er ikke forstyrrende for meg. Overskriften på alle de rubrikkene er Annonser fra Orbville.no Ja, det er den jeg snakker om. Og hvis jeg setter musen bort på et av bildene, så dukker det opp en firkant, med tekst inni, som som følger musebevegelsen og legger seg i dette feltet, slik at jeg ikke kan verken lese eller skrive fordi denne firkanten dekker innholdet, til jeg igjen flytter musen. Skjønner du hva jeg mener? :-) 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Ja, det er den jeg snakker om. Og hvis jeg setter musen bort på et av bildene, så dukker det opp en firkant, med tekst inni, som som følger musebevegelsen og legger seg i dette feltet, slik at jeg ikke kan verken lese eller skrive fordi denne firkanten dekker innholdet, til jeg igjen flytter musen. Skjønner du hva jeg mener? :-) Det skjer her ogsaa. Jeg har bare ikke tenkt over det:) 0 Siter
Colette Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Skrevet 16. juli 2010 Det skjer her ogsaa. Jeg har bare ikke tenkt over det:) Hvordan er det mulig? :-) Jeg har aldri opplevd så nærgående reklame her inne før:-( 0 Siter
Sør Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Ja, det er den jeg snakker om. Og hvis jeg setter musen bort på et av bildene, så dukker det opp en firkant, med tekst inni, som som følger musebevegelsen og legger seg i dette feltet, slik at jeg ikke kan verken lese eller skrive fordi denne firkanten dekker innholdet, til jeg igjen flytter musen. Skjønner du hva jeg mener? :-) Ikke sett musepekeren bort på bildet... *løsningsorientert* ;-) 0 Siter
Colette Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Skrevet 16. juli 2010 Ikke sett musepekeren bort på bildet... *løsningsorientert* ;-) Den spretter dit uavlatelig:-) Men nå har jeg "Dry Nites"-reklame, og da er problemet løst inntil videre. 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 17. juli 2010 Skrevet 17. juli 2010 Hvordan er det mulig? :-) Jeg har aldri opplevd så nærgående reklame her inne før:-( Sloevhet:) 0 Siter
Orio Skrevet 18. juli 2010 Skrevet 18. juli 2010 Har ikke lagt merke til den. Ser den ikke nå når jeg ser etter heller, så den er nok fjernet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.