Gjest prust Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 I natt gjorde jeg noe herlig og fullstendig ufornuftig: Jeg hadde besøk, og besøket gikk og la seg i 01-tida. så satt jeg en liten time på DOL. Deretter la jeg meg, og leste - og leste - og leste, helt til boka var slutt - og da var det lyst, og fuglene hadde begynt å synge :-) Så på klokka, og den var 05.00 :-DDDD Utrolig sjelden jeg finner på noe sånt, jeg som har unger, og besøk i huset, og ganske fullt program hele dagen, selv om det er ferie. Men det var deilig å være ufornuftig og bare lese til boka var slutt, og jeg har overlevd helt fint på de 3,5 timene med søvn jeg fikk i natt.... Boka jeg leste? Ja, det var bok nr 2 i en trilogi - bok 1 heter "Dødslekene", bok 2 "Opp i flammer" - av Suzanne Collins. Kjempespennende! Kan anbefales! Visstnok en ungdomsbok (fant den på ungdomsavdelingen på biblioteket) - men jeg er jo ung til sinns, og fant den veldig fengslende :-))))) 0 Siter
Sør Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Ærlig talt, Prust! Hva blir det neste av utangerende oppførsel? Festing og nattbading? ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest prust Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Ærlig talt, Prust! Hva blir det neste av utangerende oppførsel? Festing og nattbading? ;-) Med vennlig hilsen Festing og nattbading skjer med ujevne mellomrom i løpet av året - dog når ungene er ute av syne. Utagerende nattlesing med ungene i huset, skjer kun hvert skuddår. Så det så! *s* 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Jeg la meg også sent sist natt. Har snudd helt om på døgnet, og var i seng først kl 0230. Må alltid lese litt før jeg sovner, og det hender jeg leser litt til om jeg våkner i løpet av natta. Dessverre leser jeg lite bøker. Det går mest i ukeblader. Sovner av det i allefall 0 Siter
Gjest prust Skrevet 17. juli 2010 Skrevet 17. juli 2010 Jeg la meg også sent sist natt. Har snudd helt om på døgnet, og var i seng først kl 0230. Må alltid lese litt før jeg sovner, og det hender jeg leser litt til om jeg våkner i løpet av natta. Dessverre leser jeg lite bøker. Det går mest i ukeblader. Sovner av det i allefall Jeg kan virkelig anbefale de to bøkene, både for deg og for hun eldste! De er ikke tunge å lese i det hele tatt, men fengende og litt "sprø" setting. Vi har ikke snudd døgnet, derfor var det litt absurd å være våken så lenge i går natt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.