Gå til innhold

Nattlesing

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

I natt gjorde jeg noe herlig og fullstendig ufornuftig:

Jeg hadde besøk, og besøket gikk og la seg i 01-tida. så satt jeg en liten time på DOL. Deretter la jeg meg, og leste - og leste - og leste, helt til boka var slutt - og da var det lyst, og fuglene hadde begynt å synge :-)

Så på klokka, og den var 05.00 :-DDDD

Utrolig sjelden jeg finner på noe sånt, jeg som har unger, og besøk i huset, og ganske fullt program hele dagen, selv om det er ferie.

Men det var deilig å være ufornuftig og bare lese til boka var slutt, og jeg har overlevd helt fint på de 3,5 timene med søvn jeg fikk i natt....

Boka jeg leste? Ja, det var bok nr 2 i en trilogi - bok 1 heter "Dødslekene", bok 2 "Opp i flammer" - av Suzanne Collins.

Kjempespennende! Kan anbefales! Visstnok en ungdomsbok (fant den på ungdomsavdelingen på biblioteket) - men jeg er jo ung til sinns, og fant den veldig fengslende :-)))))

Skrevet

Ærlig talt, Prust! Hva blir det neste av utangerende oppførsel?

Festing og nattbading?

;-)

Med vennlig hilsen

Gjest prust
Skrevet

Ærlig talt, Prust! Hva blir det neste av utangerende oppførsel?

Festing og nattbading?

;-)

Med vennlig hilsen

Festing og nattbading skjer med ujevne mellomrom i løpet av året - dog når ungene er ute av syne.

Utagerende nattlesing med ungene i huset, skjer kun hvert skuddår.

Så det så!

*s*

AneM1365380603
Skrevet

Jeg la meg også sent sist natt. Har snudd helt om på døgnet, og var i seng først kl 0230. Må alltid lese litt før jeg sovner, og det hender jeg leser litt til om jeg våkner i løpet av natta. Dessverre leser jeg lite bøker. Det går mest i ukeblader. Sovner av det i allefall ;)

Gjest prust
Skrevet

Jeg la meg også sent sist natt. Har snudd helt om på døgnet, og var i seng først kl 0230. Må alltid lese litt før jeg sovner, og det hender jeg leser litt til om jeg våkner i løpet av natta. Dessverre leser jeg lite bøker. Det går mest i ukeblader. Sovner av det i allefall ;)

Jeg kan virkelig anbefale de to bøkene, både for deg og for hun eldste! De er ikke tunge å lese i det hele tatt, men fengende og litt "sprø" setting.

Vi har ikke snudd døgnet, derfor var det litt absurd å være våken så lenge i går natt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...