Gå til innhold

Jeg kan ikke la de vinne

Anbefalte innlegg

Gjest Sliten og motløs
Skrevet

Jeg har vært på et tiltak gjennom nav arbeid med bistand i snart 3 år. Det har vært en veldig rotete ordning. Dette er et privat foretak som tar på seg oppdrag fra nav.

Tilretteleggeren ,som kun kaller seg, har oppredd svært uryddig. Hun har skiftet jobb flere ganger. Hun skulle i utgangspunktet være min tilrettelegger, men har ikke hjulpet meg i særlig stor grad.

Jeg var på nav og klagde på på denne tilretteleggeren, har vært og klaget to ganger, men saksbehandleren på nav hører ikke på hva jeg har å si.

Denne tilretteleggeren har i stor grad tenkt mest på egen karriere framfor å hjelpe folk etter min mening.

Det ser ut som hun får tone fram som hun vil, denne tilretteleggeren.

Ingen ser ut til å stoppe henne.

Hvordan komme seg ut av dette grepet slik at jeg kan få den hjelpen jeg trenger?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...