Gjest Til legen eller ikke? Skrevet 17. juli 2010 Skrevet 17. juli 2010 Jeg plages med svimmelhet og flere gangen om dagen kan det kjennes ut som om jeg skal besvimme. Jag hadde hull på tromhinnen for ei stund siden. Er litt usikker på om den har grodd for det piper sånn i øret. Men kan svimmelhet komme av det? Plages også med nakkesmerter og hodepine. Noen råd? 0 Siter
Gjest Augustas Skrevet 18. juli 2010 Skrevet 18. juli 2010 Ja, det skyldes nok trommehinnen. Men svimmelhet og kvalme kan også skyldes høyt blodtrykk. Bør uansett sjekkes av legen. Dette er symptomer du skal ta på alvor! 0 Siter
tiliti Skrevet 18. juli 2010 Skrevet 18. juli 2010 Kjedelig om det viser seg at du kunne sluppet å gå med dette, men led deg gjennom det i stedet for å gå til lege ;-) 0 Siter
Gjest fattigmor Skrevet 18. juli 2010 Skrevet 18. juli 2010 Det kan være det,men kan også være andre ting.Jeg var også plaget en god stund med svimmelhet .Så fikk jeg henvisning til øre nese hals spessialist og han fant straks ut,etter noen tester at jeg hadde Krystallsyke.Det er noen små stener som sitter innerst,som løsner og ligger i øregangen og lager ballanse problemer og svimmelhet-for å si det enkelt. Noen kjappe øvelse hjemme...og alt blir ok igjen:0) men som sagt, sjekk med legen,det kan også være andre ting og må alltid undersøkes. Ha en fin dag:0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.