Gå til innhold

normalt at bikkja blir urolig på kirkegården?

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Føler du deg god og flink og enestående nå Sør?''

Ettersom du ikke kan argumentere, må du gå til personangrep?

Dette handler ikke om person. Det handler om kunnskap som man får på barne- eller ungdomsskolen.

Siden du åpenbart mener jeg er en gjøk av et menneske så skjønner jeg ikke hvorfor du bare måååååå fortsette å prøve å dunke allmenkunnskap inni hodet på meg :)

Du har jo allerede skjønt at jeg er dum som et brød, så whats the point liksom?

:D

• Svar 192
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

58

• 200eek

30

• Glimtipper

28

• Mary Poppins

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Veldig snilt av deg å ønske å drive skole for et allerede godt lærd og voksent menneske Glimtipper, flott at du føler deg såpass flink at du påtar deg den oppgaven sånn uten videre

Jeg sier takk, men nei takk. Jeg har allerede lært en masse i det livet jeg har hatt. Og av hva jeg ser rundt meg rimelig ofte, som nå, så har jeg lærdom og verdier i kategorier mange andre bare har snust på

Så kan det diskuteres i det vide og brede hva som er best ;)

Jeg føler meg veldig selvsikker på min egen person og vil således tilegne meg den kunnskap selv jeg måtte mene jeg er i mangel av på eget initiativ dersom jeg føler jeg har behov for det

Du kan således spare abc-boka de til de som er interessert og som har hakket mindre tro på sitt og seg selv

Men takk som byr :)

Den som tror de er ferdig utlærd er ikke lærd, men ferdig!

Gjest huffe
Skrevet

Ta til deg den!

Gjest ånden i boksen
Skrevet

Ja, den andre "dimensjonen" kalles fantasi.

Du, derimot, fornekter at den ikke eksisterer.

Noen er mer lettlurte enn andre?

Mary Poppins
Skrevet

Jeg gidder ikke diskutere hvem som er nedlatende her, men det er verken meg eller Glimtipper (som jeg ser også blir anklaget for det).

Videre så får du heller lese tråden slik at du får med deg hva kritikken går ut på. Det er bare å lese oppover.

''Jeg gidder ikke diskutere hvem som er nedlatende her, men det er verken meg eller Glimtipper (som jeg ser også blir anklaget for det).''

I beg to differ. Jeg er utenforstående i denne diskusjonen, og har lest tråden og kan har gjort meg opp en mening om hvem som er nedlatende her.

Skrevet

''Det handler om kunnskap som man får på barne- eller ungdomsskolen.''

Og der fikk du sannsynligvis kunnskap om Gud, Jesus og DHÅ også?

Kunnskap om at noen tror på dem.

Ikke kunnskap som tilsier de eksisterer.

Det er to helt forskjellige ting.

Skrevet

Ta til deg den!

Jeg studerer og lærer HVER eneste dag. Går på kurs, leser side opp og side ned, og enda er det uendelig mye å lære.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Noen er mer lettlurte enn andre?

Ja, det er derfor noen tror på spøkelser.

Skrevet

''Jeg gidder ikke diskutere hvem som er nedlatende her, men det er verken meg eller Glimtipper (som jeg ser også blir anklaget for det).''

I beg to differ. Jeg er utenforstående i denne diskusjonen, og har lest tråden og kan har gjort meg opp en mening om hvem som er nedlatende her.

Fint!

Mary Poppins
Skrevet

Det er bare helt patetisk å sette seg så høyt over andre som disse gjør her altså

De kaller jo søren meg folk, som ikke er helt som dem i tankegangen, "idioter" mellom linjene. Du skal tro fanden så godt om deg selv for å få deg til å gjøre sånt altså, så i min verden :)

Jeg bryr meg ikke en tøddel om oppgulpet deres, og håper ingen andre gjør det heller :)

Hælla foresten MP...long time no seeee :D

I agree!!

Long time no see ja :-) Sender deg en mail i løpet av morgendagen jeg!! Håper alt står bra til!! :-)

Gjest ånden i boksen
Skrevet

Ja, det er derfor noen tror på spøkelser.

Jeg tenkte mer på deg jeg nå.

Skrevet

Siden du åpenbart mener jeg er en gjøk av et menneske så skjønner jeg ikke hvorfor du bare måååååå fortsette å prøve å dunke allmenkunnskap inni hodet på meg :)

Du har jo allerede skjønt at jeg er dum som et brød, så whats the point liksom?

:D

Hvis person A påstår at Jorden er flat, og person B viser et bilde av Jorden, hvor den åpenbart er rund, så er det ikke person B som gjør noe "galt".

Ikke skyld på meg for det du skriver.

Skrevet

Der kom det ut noe veldig fornuftig av deg *applaus*

Skrevet

Jeg tenkte mer på deg jeg nå.

Så heldig du er. :-)

Skrevet

I agree!!

Long time no see ja :-) Sender deg en mail i løpet av morgendagen jeg!! Håper alt står bra til!! :-)

Joda, bare bra. Deilig med ferie....bare håper på skikkelig sol, sommer og ferievær nå så :D

Håper du har det supert om dagene også :) Kjempekoselig med mail, ta det når det passer :)

Gjest huffe
Skrevet

Jeg gidder ikke diskutere hvem som er nedlatende her, men det er verken meg eller Glimtipper (som jeg ser også blir anklaget for det).

Videre så får du heller lese tråden slik at du får med deg hva kritikken går ut på. Det er bare å lese oppover.

Hver dag er det noen som påpeker at du er nedlatende i diskusjoner her inne, mens du selv hevder at du ikke er det. Pussige greier....

Skrevet

Der kom det ut noe veldig fornuftig av deg *applaus*

Les det du selv skrev, og som innlegget mitt var et svar på.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Og det er litt skremmenede å se måten dere oppfører dere på i denne tråden.

Må også stille spørsmålstegn til om dere faktisk leser innleggene til 200eek? Hun har gjentatte ganger sagt at hun ikke har noe formening om det finnes mer mellom himmel og jord enn det som er bevist. Hun stiller seg bare åpen til at det _kan_ hende det gjør det. Hele meningen med innleggene hennes slik jeg leser det forøvrig, er at man bør vise litt respekt for at noen mener noe annet enn det enn selv gjør.

Det oser mye nedlatenhet i denne tråden

''Det oser mye nedlatenhet i denne tråden''

Enig. Noen mener de "eier en ene og fulle sannhet".

Skrevet

Hvis person A påstår at Jorden er flat, og person B viser et bilde av Jorden, hvor den åpenbart er rund, så er det ikke person B som gjør noe "galt".

Ikke skyld på meg for det du skriver.

He he, skylder ikke på deg for det jeg skriver. Er da kvinne nok til å stå rakrygget så det holder for hvert ord jeg gulper opp jeg mann :)

Skrevet

''Det oser mye nedlatenhet i denne tråden''

Enig. Noen mener de "eier en ene og fulle sannhet".

Feil. ;-)

Men noen liker å fremstille det som om noen gjør det, og så angriper de på det, i stedet for på sak.

Klassisk "flytte fokus"-teknikk når man ikke selv har argumenter som holder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...