Gå til innhold

Gir dere feilvarer i presang?

Anbefalte innlegg

Gjest feilvarer
Skrevet

Har fått noen håndkler fra en produsent, hvor de ikke var fornøyd med logoen, den var litt for stygg.

Ville dere gitt disse produktene bort som presang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I den perioden av mitt liv hvor vi overhodet ikke hadde råd til noe annet hendte det at ting ble fisket opp fra feilvarekurven, inspisert grundig og gitt bort dersom man ikke klarte finne feilen.

Så lenge vi har fabelaktig økonomi - som vi har nå - nei. Men kan hende det ville blitt sendt til slekta hvis de var interesserte, ikke som presang i noen anledning.

Gjest feilvare
Skrevet

I den perioden av mitt liv hvor vi overhodet ikke hadde råd til noe annet hendte det at ting ble fisket opp fra feilvarekurven, inspisert grundig og gitt bort dersom man ikke klarte finne feilen.

Så lenge vi har fabelaktig økonomi - som vi har nå - nei. Men kan hende det ville blitt sendt til slekta hvis de var interesserte, ikke som presang i noen anledning.

det er jo ikke sikkert heller at de forstår at det er feilvare;)

Gjest precis
Skrevet

Men du vet jo at det er det. Er det da en tilfredsstillende følelse å gi det bort som gave?

Gjest feilvare
Skrevet

Men du vet jo at det er det. Er det da en tilfredsstillende følelse å gi det bort som gave?

Jeg ville nok sagt at det var feilvare og lurt på om de ville ha det.

Det er jo også litt dumt at jeg står igjen med fem produkter som jeg selv ikke trenger. Fint om de kunne brukes til noe. Det er jo bare logoen som det er noe galt med.

Skrevet

Det er helt til de på andre året skryter av at det er det beste av x produkt de noen gang har hatt og man ikke klarer å la være fortelle det.

Skrevet

Jeg ville nok sagt at det var feilvare og lurt på om de ville ha det.

Det er jo også litt dumt at jeg står igjen med fem produkter som jeg selv ikke trenger. Fint om de kunne brukes til noe. Det er jo bare logoen som det er noe galt med.

Store deler av slekta både på min og min samboers side ville elsket det, hehe. De elsker alt som er gratis, kan man vel si.

brilleslangen
Skrevet

håndklær har jo i utgangspunktet alle bruk for og det spiller antakelig liten rolle om logoen ikke er perfekt. Jeg studerer iallfall ikke logoer på mine håndklær, men er mer opptatt av generell kvalitet..

Men jeg ville ikke gitt de bort i bursdagsgave eller julegave eller lignende anledninger når jeg visste det var feilvare nei.., men har ikke hatt noe problem med å gi dem bort utenom slike anledninger hvis det var noen som trolig ville ha mer glede av dem enn meg selv...

Gjest Helene Harefrøken
Skrevet

Det hadde kommet helt an på den økonomiske situasjonen min. I dårlige tider hadde jeg nok det. Og det er tanken som teller.

Gjest septembermum
Skrevet

HVis jeg skal gi bort skikkelige presanger gir jeg ikke bort ting jeg har fått gratis.

Håndklær er alltid fint å få sånnsett men...

spørs hvem du skal gi til og i hvilken anledning.

Gjest feilvare
Skrevet

HVis jeg skal gi bort skikkelige presanger gir jeg ikke bort ting jeg har fått gratis.

Håndklær er alltid fint å få sånnsett men...

spørs hvem du skal gi til og i hvilken anledning.

Jeg skal gi en annen presang jeg har kjøpt. Dette er noe personen kan få i tillegg. Dette er en spesiell type håndklær som man må betale en del for. Sitter igjen med fem håndklær så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med dem.

trollemor;o)
Skrevet

Har en svigerinne som kjøper en masse dritt på salg, har det liggende en stund før hun pakker det inn og gir det bort i gave...Jeg har endt opp med masse av dritten ho har kjøpt, men kunne godt greid meg uten alt dette rotet.

Skal jeg frst kjøpe gave, ja så kjøper jeg en skikkelig. (uavhengig av pris)

Gjest dfwetw
Skrevet

Hvis feilen er så liten at personen som skal få den ikke skjønner at det er feilvare, så.

Jeg har akkurat kjøpt en 2. sortering av en flott vase som jeg skal gi til min søster. Er et kjent norsk merke, kjøpt på¨fabrikkutsalg. Glassting er absolutt ikke hennes spesialitet, hun har knapt noen vaser så tror ikke hun merker noe. Kjøpte en til meg selv også.

Men kunne aldri ha kjøpt 2. sortering til tantene mine, de hadde merka det, men de er noen skikkelige kjerringer og skjønner seg på slikt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...