Gjest Smsss Skrevet 18. juli 2010 Skrevet 18. juli 2010 Jeg skal på feire til Hellas i to uker. Koster det noe ekstra for folk her hjemme å sende meldinger til meg når jeg er i Hellas? Hvis de har inkludert sms i abonnementet sitt går disse også under det? 0 Siter
Sør Skrevet 18. juli 2010 Skrevet 18. juli 2010 Nei, det koster ikke noe ekstra for dem å sende SMS (de vet jo i prinsippet ikke hvor du er), og det er gratis for deg å motta SMS i Hellas. De betaler også det samme for å ringe deg, men da må du betale for å motta samtalen. Det koster "noen kroner" for deg å sende SMS fra Hellas, og det koster selvsagt mer enn vanlig for deg å ringe Norge fra Hellas. Husk at dataoverføring kan bli *veldig* dyrt! God tur! Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Smsss Skrevet 18. juli 2010 Skrevet 18. juli 2010 Nei, det koster ikke noe ekstra for dem å sende SMS (de vet jo i prinsippet ikke hvor du er), og det er gratis for deg å motta SMS i Hellas. De betaler også det samme for å ringe deg, men da må du betale for å motta samtalen. Det koster "noen kroner" for deg å sende SMS fra Hellas, og det koster selvsagt mer enn vanlig for deg å ringe Norge fra Hellas. Husk at dataoverføring kan bli *veldig* dyrt! God tur! Med vennlig hilsen Tusen takk for svar 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 18. juli 2010 Skrevet 18. juli 2010 Nei, det koster ikke noe ekstra for dem å sende SMS (de vet jo i prinsippet ikke hvor du er), og det er gratis for deg å motta SMS i Hellas. De betaler også det samme for å ringe deg, men da må du betale for å motta samtalen. Det koster "noen kroner" for deg å sende SMS fra Hellas, og det koster selvsagt mer enn vanlig for deg å ringe Norge fra Hellas. Husk at dataoverføring kan bli *veldig* dyrt! God tur! Med vennlig hilsen '' og det er gratis for deg å motta SMS i Hellas.'' Det avhenger av hvilket abonnement en har, noen operatører tar betalt for å videresende SMS til utlandet. . 0 Siter
Sør Skrevet 18. juli 2010 Skrevet 18. juli 2010 '' og det er gratis for deg å motta SMS i Hellas.'' Det avhenger av hvilket abonnement en har, noen operatører tar betalt for å videresende SMS til utlandet. . OK - det er gratis for Telenor og NetCom. Andre har jeg ikke "hørt" om! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. juli 2010 Skrevet 18. juli 2010 Så vidt jeg vet koster det også penger å motta sms når du er i utlandet. Men jeg hadde ikke tenkt for mye på dette. Jeg har sendt og mottatt sms/mms fra Asia i en måned, og jeg har aldri fått urovekkende telefonregninger (aldri over 500 kroner på en måned). Det du derimot skal være jævla forsiktig med er internett fra telefonen. Det kan fort koste deg en månedslønning. Bruk i så fall det trådløse nettverket de fleste i dag har på sine telefoner. Det er helt gratis, og usikra nett finner man overalt. Men hver helt sikker på at det faktisk er det trådløse nettet du bruker. Hvis ikke kan det bli dyrere enn du vil like. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.