Gå til innhold

Erfaringer med denne hammocken?

Anbefalte innlegg

Gjest Nerda
Skrevet

Jeg funderer på å utstyre verandaen min med en hammock, ser at Jysk har en veldig rimelig en http://www.jysk.no/165/385/400/3738501/a/catalog

Noen som har denne eller har erfaringer med den? Skrammel siden det er billig, eller skikkelige varer? Noe annet å anbefale?Toseter er kanskjedet jeg får best plass til, men tre kan funke det og - så kan jeg sove i den om varme somre :)

Gjest septembermum
Skrevet

Åh sånn har jeg alltid drømt om å ha,

siden jeg var liten... da hadde noen naboer en lignende :)

Utrolig deilig å sitte der og gynge.... lese en bok..... :)

Lyst på en sånn selv jeg, men får neppe mannen min med på det. Har jo stor veranda, så plass har vi men........

Skrevet

Erfaringsmessig vil jeg aldri kjøpe sånne ting fra Jysk. Det detter fra hverandre etter kort tid. Da er det bedre å betale litt mer, og få litt kvalitet. Flere steder begynner de nå med halv pris på havemøbler. Sjekk litt rundt før du havner på Jysk, det er mitt råd.

Gjest Nerda
Skrevet

Åh sånn har jeg alltid drømt om å ha,

siden jeg var liten... da hadde noen naboer en lignende :)

Utrolig deilig å sitte der og gynge.... lese en bok..... :)

Lyst på en sånn selv jeg, men får neppe mannen min med på det. Har jo stor veranda, så plass har vi men........

Takk for svar folkens :)

Var nok det jeg fryktet - at den Jysk-greia antagelig er noe skrammel.

Kjenner til en hall hvor de selger hagemøbler til sterkt reduserte prsier nå, så jeg skal sjekke der. Fikk meg et flott bord til over halv pris der. At jeg ikke tenkte på det.

Gjest septembermum
Skrevet

Takk for svar folkens :)

Var nok det jeg fryktet - at den Jysk-greia antagelig er noe skrammel.

Kjenner til en hall hvor de selger hagemøbler til sterkt reduserte prsier nå, så jeg skal sjekke der. Fikk meg et flott bord til over halv pris der. At jeg ikke tenkte på det.

Jeg syns Jysk har ufortjent dårlig rykte.

Har flere ting fra Jysk som har holdt i åresvis. Mitt tips er å sjekke utstillingsmodellen, virker den solid? Sitt i den, knaker den? Virker ting løse?

Ofte må man sette sammen ting selv og da er det viktig at du gjør ting riktig.

Er det samme med IKEA-ting, mange sier ikea er dritt, men så er det den som har satt sammen som ikke har gjort skikkelig jobb.

Selvsagt, man betaler vel det man får.. men også billige ting kan ha vel så bra om ikke bedre kvalitet enn dyrere merker har jeg erfart.

Skrevet

Jeg syns Jysk har ufortjent dårlig rykte.

Har flere ting fra Jysk som har holdt i åresvis. Mitt tips er å sjekke utstillingsmodellen, virker den solid? Sitt i den, knaker den? Virker ting løse?

Ofte må man sette sammen ting selv og da er det viktig at du gjør ting riktig.

Er det samme med IKEA-ting, mange sier ikea er dritt, men så er det den som har satt sammen som ikke har gjort skikkelig jobb.

Selvsagt, man betaler vel det man får.. men også billige ting kan ha vel så bra om ikke bedre kvalitet enn dyrere merker har jeg erfart.

Jeg har kjøpt ting fra Jysk, de går i stykker med en gang nesten. Hadde kjøpt et skap. Etter første uka datt fronten på skuffene av, og etter to mnd datt ene skapdøra av. Fikk ett nytt skap, og det samme skjedde med det. Kjøpte ett enkelt pc bord. et halvt år, og det gikk rett i søpla. Sengebunnen til sønnen knakk da han la seg i ny seng. Sofaen til andre sønnen knakk i ramma etter ett år. Møbler hos Jysk er noe dritt. Men sengetøy, gardinstoff o.l kjøper jeg. Det er ok. Kjøper mye på Ikea, ikke hatt sånne problemer med det.

Gjest septembermum
Skrevet

Jeg har kjøpt ting fra Jysk, de går i stykker med en gang nesten. Hadde kjøpt et skap. Etter første uka datt fronten på skuffene av, og etter to mnd datt ene skapdøra av. Fikk ett nytt skap, og det samme skjedde med det. Kjøpte ett enkelt pc bord. et halvt år, og det gikk rett i søpla. Sengebunnen til sønnen knakk da han la seg i ny seng. Sofaen til andre sønnen knakk i ramma etter ett år. Møbler hos Jysk er noe dritt. Men sengetøy, gardinstoff o.l kjøper jeg. Det er ok. Kjøper mye på Ikea, ikke hatt sånne problemer med det.

Jeg kjøpte noe fra Bohus som gikk i stykker etter kort tid, aldri opplevd det med Jysk. Du var nok uheldig med det du kjøpte. Tror det har litt med modell og produsent, Jysk benytter seg nok av forskjellige produsenter. Kanskje det som er ulempen, de bruker billige materialer og produsenter. Så noe er nok bra, men man må undersøke nøye, for en del er nok ikke så bra heller :) Klart man betaler for det man får, men man skal ikke si at ALT på Jysk er dårlig bare fordi en har erfaring med at noe er dårlig. For de har faktisk ting som er bra og. Jeg kjenner flere som har ting fra Jysk og som aldri har hatt problemer med de.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...