Gjest den danske loff Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 He he jeg tror ikke på jomfrufødsel, men jeg vet at kunstig befruktning egg finnes. Jeg tror ikke Gud rådet over sædseller til å sende den hellige ånd med til jorden for 2000 år siden. Jeg tror ikke Gud er mann. ''Jeg tror ikke Gud rådet over sædseller til å sende den hellige ånd med til jorden for 2000 år siden.'' Det er nok den enkleste sak i verden for en allmektig gud. ''Jeg tror ikke Gud er mann.'' Hva er h*n da? 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 Jeg har vokst opp i vanlig norsk hjem. De sang kristne god-natt-sanger da vi var små- men utover det var det ikke kristen-snakk. Var troende da jeg konfirmerte meg. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 ''Jeg tror ikke Gud rådet over sædseller til å sende den hellige ånd med til jorden for 2000 år siden.'' Det er nok den enkleste sak i verden for en allmektig gud. ''Jeg tror ikke Gud er mann.'' Hva er h*n da? Hva tror du? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.