Gjest FruH Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 Er to-barns-mamma naboen din, tro? He, he. Kanskje det? Min nabo har helt hvite vinduer, da, så kanskje ikke? En bekjent i skogkanten har et mosegrønt hus, i en dus rolig farge, med hvit kanting. Kanskje det hadde vært noe? Det er iallefall veldig pent. Og når jeg tenker meg om så er det stående panel. 0 Siter
....AV Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 Lys, litt skarp gul med hvitt i er en nydelig farge. Det hadde vi før, det var definitivt ikke pent. Til folk som ikke hadde vært hos oss før, pleide jeg å si at vi bodde i det pissgule huset... 0 Siter
Gjest FruH Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 Men huset er ikke koksgått, i beste fall er det staffasjefargen som kan karaktiseres som det :-)) Vår nabos hus er så mørkt at det heller mot svart. Og med antikkhvite/beige hus på hver side + flere lyseblå rundt om, virker det litt feil. En lysere gråfarge hadde vært mye finere. Bor man i et boligfelt syns jeg det er greit å følge litt trenden der man bor, og ikke beise/male i noe som bryter totalt med stilen. 0 Siter
....AV Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 Vi byttet for noen år siden til en lys grå farge som vi er veldig fornøyd med. En lys mosegrønn farge kan også være fint. 0 Siter
to-barns-mamman Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 Vår nabos hus er så mørkt at det heller mot svart. Og med antikkhvite/beige hus på hver side + flere lyseblå rundt om, virker det litt feil. En lysere gråfarge hadde vært mye finere. Bor man i et boligfelt syns jeg det er greit å følge litt trenden der man bor, og ikke beise/male i noe som bryter totalt med stilen. Enig at en må se litt til naboene, det har vi gjort, og naboene er veldig fornøyde :-) 0 Siter
cathlin Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 Det hadde vi før, det var definitivt ikke pent. Til folk som ikke hadde vært hos oss før, pleide jeg å si at vi bodde i det pissgule huset... Hehe. Det fins jo mange nyanser av denne fargen. Jeg tenker på en slags is-lys-hvitgul eller noe mot lysgrågul kanskje. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.