Gjest Istapp Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 Kan man få varig men av å være psykisk syk lenge? Merker at jeg surrer mye,folk rundt meg merker det også...de ler av det. Men er det egentlig så morsomt? Sier f.eks feil ord...det siste var lasange istedenfor gelantin. Og da vi spiste hamburgere merket jeg at noe manglet,var så lite mellom brødet. Spiste halvparten før jeg fant ut hva som manglet,hamburgeren..hm,ungen lo seg neste ihjel. Stadig surrer jeg,legger ting feil på kjøkkenet også,skulle tro jeg var dement. Men er ikke så gammel enda,eller er det normalt å være surrete? 0 Siter
Gjest vinglepetter Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 Kjært navn har masse navn: vimsete-svimete-distre`surrete-glemsk-alzheimer light-surrehue-rotekopp o.s.v. Alt passer på meg også:0) Kjøkkenskapene må ryddes hver mnd, fordi jeg har lagt tingene andre steder.Var i Sverige og handlet forleden,da ringte mobilen.Snakket med datteren og la samtidig varer i kurven! Måtte etterpå legge halvparten på Plass igjen!Pleier aldri å kjøpe sånne varer! surrehuet mitt 0 Siter
Gjest Istapp Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 Kjært navn har masse navn: vimsete-svimete-distre`surrete-glemsk-alzheimer light-surrehue-rotekopp o.s.v. Alt passer på meg også:0) Kjøkkenskapene må ryddes hver mnd, fordi jeg har lagt tingene andre steder.Var i Sverige og handlet forleden,da ringte mobilen.Snakket med datteren og la samtidig varer i kurven! Måtte etterpå legge halvparten på Plass igjen!Pleier aldri å kjøpe sånne varer! surrehuet mitt Så da er det vel ganske normalt :-) Noen er vel mer vimsete av seg enn andre 0 Siter
Gjest vinglepetter Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 Så da er det vel ganske normalt :-) Noen er vel mer vimsete av seg enn andre Om det er normalt eller ikke....hm aner ikke! Jeg var nok ikke slik i yngre dager:0) men jeg går ikke rundt å bekymre meg for det.Ler av meg selv og kan si: Herregud at det går an:0) Distre` 0 Siter
Gjest Istapp Skrevet 25. juli 2010 Skrevet 25. juli 2010 Om det er normalt eller ikke....hm aner ikke! Jeg var nok ikke slik i yngre dager:0) men jeg går ikke rundt å bekymre meg for det.Ler av meg selv og kan si: Herregud at det går an:0) Distre` Hehe,ja blir jo mye å le av etterhvert :-) Jeg var heller ikke slik i yngre dager. Kommer med alderen kanskje 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.