Gå til innhold

Smittende symptomer?

Anbefalte innlegg

Gjest septembermum
Skrevet

Jeg har jo snakket med trærne så lenge jeg kan huske. Gjør ikke andre mennesker det? Trærne har passet på meg i mange sammenhenger. Jeg har søkt ut i skogen når ting har vært litt farlige. Der føler jeg meg trygg. Jeg er ikke redd verken elg eller andre dyr.

Føler meg egentlig ikke sånn veldig syk, heller litt "overnaturlig."

Dette er absolutt ikke normalt,

det er vanlig å tro man har overnaturlige evner når man kanskje egentlig er psykotisk.

Det er ikke bra for ungen din heller at du er sånn, da er det bedre at du er litt trøtt.

Snakk med behandleren din.

Skrevet

Dette er absolutt ikke normalt,

det er vanlig å tro man har overnaturlige evner når man kanskje egentlig er psykotisk.

Det er ikke bra for ungen din heller at du er sånn, da er det bedre at du er litt trøtt.

Snakk med behandleren din.

Takk for svar, skal se om jeg får tak i noen kanskje. Vet egentlig ikke om medisiner kan hjelpe på dette, dessuten lider jeg egentlig ikke av det. Det er vel heller en måte å beskytte meg på.

Skrevet

Jeg har jo snakket med trærne så lenge jeg kan huske. Gjør ikke andre mennesker det? Trærne har passet på meg i mange sammenhenger. Jeg har søkt ut i skogen når ting har vært litt farlige. Der føler jeg meg trygg. Jeg er ikke redd verken elg eller andre dyr.

Føler meg egentlig ikke sånn veldig syk, heller litt "overnaturlig."

Hei,

Nei, jeg verken snakker med tærene mine, eller tror de passer på meg. Har heller aldri hørt om andre som gjør det.

Det er bedre å være trett, enn å løpe risikoen for å bli syk(ere). Helt sikkert!

Med vennlig hilsen

Gjest her igården
Skrevet

Det er bedre å være litt trett (men fungerende), enn å være trett fordi tærene dine har holdt deg våken hele natten med å krangle, ikke sant? ;-)

Seriøst, hvis du ser hva du skriver så ser du nok at du trolig bør øke dosen litt, men du må sjekke med legen/NHD for å vite om du kan det.

Det er bedre å være litt trett enn å ta risikoen.

Med vennlig hilsen

Trær og tær er to forskjellige ting, men jeg snakker ikke med noen av dem personlig.

Gjest vet hvordan det er
Skrevet

Hei.

Jeg ser veldig godt logikken i det du skriver her. Tror faktisk at jeg er litt sykere nå. Når jeg er frisk så tenker også jeg sånn som deg.

Har hatt noen runder med dette før, så jeg kjenner igjen symptomene. Jeg er ikke sånn hel-psykotisk, men jeg har vel noe rare symptomer. Noen påstår at dette er normalt. Dette oppstår hos meg når jeg er veldig stresset. Tror det er en måte å beskytte meg selv på. Jeg blir tryggere når jeg føler noe/noen rundt meg som passer på meg.

Snakker til og med med trærne når jeg er skikkelig ille, tror at de lever og skjønner hva jeg sier. Bruker ikke du å gjøre det da? :-)

Trenger alt å være symptomer?

Men ingen vits i å diskutere det på psykiatri forum. Men tror det er mye som er naturlig,ikke sykt. Men meg om det,enkelte ting er lurt å holde for seg selv. Helt for seg selv.

Skrevet

Jeg fikk 17. Og jeg er IKKE psykotisk.

ALLE får 10-20, uansett om de har null evner. Spørsmålene er jo nettopp slik at nesten ALLE kan svare "ja" på det meste.

Det er overhodet ikke noen test på om du har overnaturlige evner, men heller om du tror på alt for mye.

Med vennlig hilsen

Gjest vet hvordan det er
Skrevet

ALLE får 10-20, uansett om de har null evner. Spørsmålene er jo nettopp slik at nesten ALLE kan svare "ja" på det meste.

Det er overhodet ikke noen test på om du har overnaturlige evner, men heller om du tror på alt for mye.

Med vennlig hilsen

Ok. Så da er ikke mine tanker,følelser og obervasjoner symptomer?

Det lover bare godt det for meg og mange andre.

Skrevet

Ok. Så da er ikke mine tanker,følelser og obervasjoner symptomer?

Det lover bare godt det for meg og mange andre.

Poenget er at de 20 spørsmålene er bare tull - uansett hva svarene er på dem, så sier det INTET om overnaturlige evner, psykdom eller noe annet.

Med vennlig hilsen

Gjest vet hvordan det er
Skrevet

Poenget er at de 20 spørsmålene er bare tull - uansett hva svarene er på dem, så sier det INTET om overnaturlige evner, psykdom eller noe annet.

Med vennlig hilsen

Den er grei ;)

Skrevet

''Vet du egentlig at verden kunne være et sted der det hersket fred og kjærlighet istedenfor krig og sult?''

("Nei, jeg foretrekker krig og sult!" (?))

og

''Har du noen gang følelsen av at du er en del av universet?''

(Nei, jeg er ikke en del av universet! (?))

var mine "favoritter".

*rister på hodet av slikt*

Med vennlig hilsen

''Kjenner du mennesker som du ikke har lyst til å være i nærheten av? ''

Den som svarer negativt her, har en forholdsvis liten bekjentskapskrets

tror

Skrevet

''Kjenner du mennesker som du ikke har lyst til å være i nærheten av? ''

Den som svarer negativt her, har en forholdsvis liten bekjentskapskrets

tror

Man burde jo svare: "forfattere av den type "undersøkelser"!"! :knegg:

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...