Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne sommeren har vært full av "unormale" ting. Først overdrevent mye energi. Så alt for lite søvn. Sanseforstyrrelser - er det noe som heter det? Sanseinntrykk er blitt helt feiltolket, særlig når jeg har vært sliten.

Nå har jeg en legetime i morgen, på grunn av det jeg har opplevd i det siste. Kan noen hjelpe meg litt å få litt orden på det jeg skal si? Og tyder den "forvirringen" eller hva jeg skal kalle det på alvorlig fysisk sykdom? Har jeg en hjernesvulst? Jeg er redd for å gå til legen uten å ha noen formening om hva som kommer til å skje.

Skrevet

Bruk en halvtime på å skrive det som et brev til legen, slik at du ikke glemmer halvdelen når du er der.

Let gjerne opp gamle innlegg på DOL og kopier ting du har skrevet der (med dato).

Med vennlig hilsen

Gjest vetikke, bare synser
Skrevet

Mye energi og lite søvn ligner på øvre del av Bipolar. Nå har jo ikke jeg lest meg opp på deg og dine problemer da så blir bare litt synsing/vurdering/råd. hvis det hadde vært bipolar, ville nok mange nevnt å øke AP, men.

Sanseinntrykk som blir forvrengt eller hva du skrev kan nok skyldes for lite søvn og at når du i tillegg er sliten så forverres dette ytterligere.

Forhåpentligvis trenger du bare noe å sove på for å slappe av og roe ned alt sammen. Trur nok at disse merkelige sansene vi har bedres etter ei stund du har fått sovet

Skrevet

Bruk en halvtime på å skrive det som et brev til legen, slik at du ikke glemmer halvdelen når du er der.

Let gjerne opp gamle innlegg på DOL og kopier ting du har skrevet der (med dato).

Med vennlig hilsen

Det skal jeg gjøre.

Men hva kan dette være? Er det noe psykisk? Kjenner jeg blir mer og mer panisk for hva legen kan finne på, redd det er en hjernesvulst eller noe sånn.

Skrevet

Det skal jeg gjøre.

Men hva kan dette være? Er det noe psykisk? Kjenner jeg blir mer og mer panisk for hva legen kan finne på, redd det er en hjernesvulst eller noe sånn.

Bipolar?

Skrevet