Gjest sliten Karin Anette Skrevet 2. august 2010 Skrevet 2. august 2010 Går til psykiater og har gått til den samme i 8-9 år. Nå har h*n begynt å kalle meg for et annet navn enn det jeg heter... H*n sier Karin Sofie istedenfor Karin Anette som jeg heter... Denne feiltakelsen har skjedd flere ganger... Hva kan det tyde på? Blir usikker på psykiateren når h*n sier feil og føler at jeg ikke blir tatt seriøst... Har prøvd å rette på h*n når h*n sier navnet mitt feil men det hjelper ikke... Kanskje h*n trenger en pause fra meg?? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. august 2010 Skrevet 2. august 2010 En av mine beste kolleger og lærere kalte meg Nils Halvard i minst 10 år. Det var intet å utsette på han. 0 Siter
Gjest sliten Karin Anette Skrevet 2. august 2010 Skrevet 2. august 2010 En av mine beste kolleger og lærere kalte meg Nils Halvard i minst 10 år. Det var intet å utsette på han. :-) Kanskje jeg overreagerer og legger for mye i det...Tak for svar 0 Siter
Gjest signert Skrevet 2. august 2010 Skrevet 2. august 2010 Kanskje du ser ut som en Karen Sofie da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.