Jump to content
Sign in to follow this  
Guest *måper*

Mann i brudekjole

Recommended Posts

Guest *måper*

http://www.tv2underholdning.no/gkn/terje-schroeder-staar-hvit-brud-3258334.html

Psykt, spør du meg. Også med "kirkens" velsignelse. Tviler sterkt på at de har "kirkens" velsignelse. Som kjent er jo "kirken" delt i synet på om homofile/lesbiske skal få "gifte seg" i kirken.

Helt ok for meg at de inngår en pakt seg imellom, men jeg synes ikke noe om at de skal gjøre det i kirken. Og ikke synes jeg de skal kalle det å "gifte seg" heller.

Og "hvit brud"???? Han er jo M-A-N-N!!! Menn er ikke bruder...

Hvis han føler seg så mye som en kvinne, hvorfor tar han ikke steget fullt ut og opererer seg?

Fortsetter under...

Guest *måper*

Ooops, beklager... Dette skulle ligge på Åpent forum.

Guest Hvit brud

Allslags du skal bekymre deg for, da?

Sør

''Psykt, spør du meg.''

Slike uttrykk bør du tenke deg om før du bruker.

'' Også med "kirkens" velsignelse. Tviler sterkt på at de har "kirkens" velsignelse. Som kjent er jo "kirken" delt i synet på om homofile/lesbiske skal få "gifte seg" i kirken.''

Kirken var tidligere (og delvis) fremdeles mot kvinnelige prester.... Kirken dilter vanligvis etter en mer progressiv tankegang, men det tar lang tid for dem.

''Helt ok for meg at de inngår en pakt seg imellom, men jeg synes ikke noe om at de skal gjøre det i kirken. Og ikke synes jeg de skal kalle det å "gifte seg" heller.''

De har vel akkurat like stor rett som deg til å gjøre det i kirken, og til å kalle seg gifte. Hvorfor skulle de ikke det?

''Og "hvit brud"???? Han er jo M-A-N-N!!! Menn er ikke bruder...''

Så problemet ditt er at han har "feil" klær på. Jøss! Få ham arrestert!

''Hvis han føler seg så mye som en kvinne, hvorfor tar han ikke steget fullt ut og opererer seg?''

Sannsynligvis av samme årsak som at kvinner som ønsket stemmerett ikke ønsket å la seg operere til å bli menn, men ønsket å stemme som kvinner.

Nils Håvard Dahl, psykiater

Enig.

merkelige

hva har det på psykiatrisk å gjøre????

Annonse

Sør

hva har det på psykiatrisk å gjøre????

Hvis du leser nedenfor, så ser du at "*måper*" postet feil.

Guest nåkked

Enig.

Er du enig i at homofile/lesbiske ikke skal kunne gifte seg eller i at en mann ikke er en brud og heller burde ta steget fullt ut og bli en kvinne? Det er en viss forskjell her :)

Guest nåkked

"Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill og for

øvrig kan man gjøre som man vil."

:-)

serenity777

Gratulerer du er en ekte smålig biggot:)

Guest verinoca

Jo, men han har jo vært "kvinne" bortimot halve livet, som drag artist. Synes derfor ikke det er så mye å måpe over, mer en humorgreie dem to imellom.

Guest *måper*

Enig.

Vi er nok ganske aleine om å mene at dette er fjollete og sykt.

Men men...

Guest nåkked

Vi er nok ganske aleine om å mene at dette er fjollete og sykt.

Men men...

Én ting er å synes at det er fjollete med en mann i brudekjole. En annen ting er å mene at homofile/lesbiske ikke burde få gifte seg og i hvert fall ikke i kirken.

Annonse

Guest *måper*

Én ting er å synes at det er fjollete med en mann i brudekjole. En annen ting er å mene at homofile/lesbiske ikke burde få gifte seg og i hvert fall ikke i kirken.

''Én ting er å synes at det er fjollete med en mann i brudekjole. En annen ting er å mene at homofile/lesbiske ikke burde få gifte seg og i hvert fall ikke i kirken.''

Hvorfor det? Har DU kanskje noe med hva jeg mener om det?

Guest nåkked

''Én ting er å synes at det er fjollete med en mann i brudekjole. En annen ting er å mene at homofile/lesbiske ikke burde få gifte seg og i hvert fall ikke i kirken.''

Nei, jeg har ikke sagt at jeg har noe med det og du sier det helt tydelig i ditt første innlegg så jeg kommer ikke til å spørre om det heller. Jeg bare skiller mellom å synes at det fjollete med en mannlig brud og det å være imot at homofile/lesbiske skal få gifte seg.

Guest trooghåp

Enig.

måper!!!!

trodde du var en raus person.

Sør

''Har DU kanskje noe med hva jeg mener om det?''

Vel, du mener deg selv meningsberettiget til å mene noe om homofile som gifter seg, menn med kjoler, osv. så det skulle da bare mangle at folk forteller deg hva vi mener om dine meninger.

Angustia

Enig.

Som fagperson bør du kanskje spesifisere om du er enig i heile innlegget eller deler av det?

Antar at det er heile innlegget siden du kun skriver ''Enig'', men du bør likevel presisere / underbygge svaret ditt som fagperson på forumet.

Guest nåkked

''Har DU kanskje noe med hva jeg mener om det?''

Vel, du mener deg selv meningsberettiget til å mene noe om homofile som gifter seg, menn med kjoler, osv. så det skulle da bare mangle at folk forteller deg hva vi mener om dine meninger.

Jepp! Bare det å skrive et innlegg om noe her på DOL er å be om at noen blander seg :)