Gå til innhold

Har du hjelpere?

Anbefalte innlegg

Gjest instant coffee
Skrevet

Mine hjelper meg i negative situasjoner. Flere som har slike?

• Svar 195
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

74

• eksvimle

10

• fasanen

6

• EnolaGay

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, foreldrene mine har hjulpet meg ved flere anledninger. Blant annet fikk jeg låne 5000 kroner en gang jeg trengte en bilreparasjon.

;)

Skrevet

Vel, man har samboer, familie, venner, banken hvis det er penger du trenger hjelp med.

Selvsagt har man folk som hjelper til - ingen kan klare alt alene.

Med vennlig hilsen

Gjest anna72
Skrevet

Mine to beste hjelpere er nok søsteren min og samboeren min. Ellers er jo resten av familien der om det skulle være noe også.

Gjest instant coffee
Skrevet

Ja, jeg tror at min hjelper er Jesus/Gud.

Mine hjelpere er "døde", de er på den andre siden. De kommer å hjelper meg i akutte situasjoner. Har opplevd dette flere ganger. Nå er jeg stresset så jeg fornemmer dem nesten hele tiden. Dette gir meg trygghet.

Gjest instant coffee
Skrevet

Mine to beste hjelpere er nok søsteren min og samboeren min. Ellers er jo resten av familien der om det skulle være noe også.

Hva om du kommer i en situasjon der ingenting hjelper?

Gjest instant coffee
Skrevet

Vel, man har samboer, familie, venner, banken hvis det er penger du trenger hjelp med.

Selvsagt har man folk som hjelper til - ingen kan klare alt alene.

Med vennlig hilsen

Vi er ikke alene uansett. Mennesker er ikke alltid til å stole på. Da er det trygt å ha hjelpere fra "den andre siden." Du tror det ikke før du får se det :)

Gjest instant coffee
Skrevet

Ja, foreldrene mine har hjulpet meg ved flere anledninger. Blant annet fikk jeg låne 5000 kroner en gang jeg trengte en bilreparasjon.

;)

Bra du fikk hjelp :-)

Skrevet

Da setter man seg ned, tenker gjennom, analyserer og forsøker å løse situasjonen på best mulig måte.

Det er langt bedre enn å tro på utenomjordiske/spøkelser/døde eller andre fantasifiguerer som verken eksisterer i virkeligheten, eller har noe fornuftig å bidra med.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Vi er ikke alene uansett. Mennesker er ikke alltid til å stole på. Da er det trygt å ha hjelpere fra "den andre siden." Du tror det ikke før du får se det :)

Mennesker er kanskje ikke alltid å stole på, men de er de eneste vi har som faktisk eksisterer.

Å tro på zombier er bare å narre seg selv, og ikke er de særlig smarte heller.

Med vennlig hilsen

Gjest instant coffee
Skrevet

Mennesker er kanskje ikke alltid å stole på, men de er de eneste vi har som faktisk eksisterer.

Å tro på zombier er bare å narre seg selv, og ikke er de særlig smarte heller.

Med vennlig hilsen

Dette er ikke noe jeg tror, men noe jeg fornemmer og ser. Det skjer hver gang jeg mister kontrollen/ at livet er truet for meg eller noen av mine nærmeste. Da er de der og hjelper til.

Gjest instant coffee
Skrevet

Kanskje på tide å øke dosen med antipsykotika?

Anti-psykotika har ingenting med dette å gjøre.

Gjest psykos
Skrevet

Anti-psykotika har ingenting med dette å gjøre.

sier de alle....

Gjest instant coffee
Skrevet

sier de alle....

Dette er ingenting å gjøre narr av.

Gjest anna72
Skrevet

Tja, da hjelper ingenting da, dessverre. Tror ikke det hjelper å tro på overnaturlige ting for det, vil ikke hjelpe noe mer det.

Gjest instant coffee
Skrevet

Tja, da hjelper ingenting da, dessverre. Tror ikke det hjelper å tro på overnaturlige ting for det, vil ikke hjelpe noe mer det.

Det er nettopp dette som skjer. Jeg får hjelp fra dem.

Skrevet

Dette er ikke noe jeg tror, men noe jeg fornemmer og ser. Det skjer hver gang jeg mister kontrollen/ at livet er truet for meg eller noen av mine nærmeste. Da er de der og hjelper til.

Joda, det er noe du TROR på, men det betyr ikke at de virkelig er der. Man kan TRO at man blir hjulpet av Usynlige Lilla Kaniner, uten at det betyr at de eksisterer utenfor fantasiens verden.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Nei, du har fantasifiguerer som du TROR du får hjelp fra. Det betyr ikke at de virkelig eksisterer utenfor fantasien din.

Med vennlig hilsen

Gjest anna72
Skrevet

Ja, sikkert ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...