Gjest instant coffee Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Mine hjelper meg i negative situasjoner. Flere som har slike? 0 Siter
Holmes Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Ja, foreldrene mine har hjulpet meg ved flere anledninger. Blant annet fikk jeg låne 5000 kroner en gang jeg trengte en bilreparasjon. 0 Siter
Sør Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Vel, man har samboer, familie, venner, banken hvis det er penger du trenger hjelp med. Selvsagt har man folk som hjelper til - ingen kan klare alt alene. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest anna72 Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Mine to beste hjelpere er nok søsteren min og samboeren min. Ellers er jo resten av familien der om det skulle være noe også. 0 Siter
Gjest solfryd Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Ja, jeg tror at min hjelper er Jesus/Gud. 0 Siter
Gjest instant coffee Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Ja, jeg tror at min hjelper er Jesus/Gud. Mine hjelpere er "døde", de er på den andre siden. De kommer å hjelper meg i akutte situasjoner. Har opplevd dette flere ganger. Nå er jeg stresset så jeg fornemmer dem nesten hele tiden. Dette gir meg trygghet. 0 Siter
Gjest instant coffee Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Mine to beste hjelpere er nok søsteren min og samboeren min. Ellers er jo resten av familien der om det skulle være noe også. Hva om du kommer i en situasjon der ingenting hjelper? 0 Siter
Gjest instant coffee Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Vel, man har samboer, familie, venner, banken hvis det er penger du trenger hjelp med. Selvsagt har man folk som hjelper til - ingen kan klare alt alene. Med vennlig hilsen Vi er ikke alene uansett. Mennesker er ikke alltid til å stole på. Da er det trygt å ha hjelpere fra "den andre siden." Du tror det ikke før du får se det 0 Siter
Gjest instant coffee Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Ja, foreldrene mine har hjulpet meg ved flere anledninger. Blant annet fikk jeg låne 5000 kroner en gang jeg trengte en bilreparasjon. Bra du fikk hjelp :-) 0 Siter
Sør Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Hva om du kommer i en situasjon der ingenting hjelper? Da setter man seg ned, tenker gjennom, analyserer og forsøker å løse situasjonen på best mulig måte. Det er langt bedre enn å tro på utenomjordiske/spøkelser/døde eller andre fantasifiguerer som verken eksisterer i virkeligheten, eller har noe fornuftig å bidra med. Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Vi er ikke alene uansett. Mennesker er ikke alltid til å stole på. Da er det trygt å ha hjelpere fra "den andre siden." Du tror det ikke før du får se det Mennesker er kanskje ikke alltid å stole på, men de er de eneste vi har som faktisk eksisterer. Å tro på zombier er bare å narre seg selv, og ikke er de særlig smarte heller. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest instant coffee Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Mennesker er kanskje ikke alltid å stole på, men de er de eneste vi har som faktisk eksisterer. Å tro på zombier er bare å narre seg selv, og ikke er de særlig smarte heller. Med vennlig hilsen Dette er ikke noe jeg tror, men noe jeg fornemmer og ser. Det skjer hver gang jeg mister kontrollen/ at livet er truet for meg eller noen av mine nærmeste. Da er de der og hjelper til. 0 Siter
Gjest instant coffee Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Kanskje på tide å øke dosen med antipsykotika? Anti-psykotika har ingenting med dette å gjøre. 0 Siter
Gjest psykos Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Anti-psykotika har ingenting med dette å gjøre. sier de alle.... 0 Siter
Gjest instant coffee Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 sier de alle.... Dette er ingenting å gjøre narr av. 0 Siter
Gjest anna72 Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Hva om du kommer i en situasjon der ingenting hjelper? Tja, da hjelper ingenting da, dessverre. Tror ikke det hjelper å tro på overnaturlige ting for det, vil ikke hjelpe noe mer det. 0 Siter
Gjest instant coffee Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Tja, da hjelper ingenting da, dessverre. Tror ikke det hjelper å tro på overnaturlige ting for det, vil ikke hjelpe noe mer det. Det er nettopp dette som skjer. Jeg får hjelp fra dem. 0 Siter
Sør Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Dette er ikke noe jeg tror, men noe jeg fornemmer og ser. Det skjer hver gang jeg mister kontrollen/ at livet er truet for meg eller noen av mine nærmeste. Da er de der og hjelper til. Joda, det er noe du TROR på, men det betyr ikke at de virkelig er der. Man kan TRO at man blir hjulpet av Usynlige Lilla Kaniner, uten at det betyr at de eksisterer utenfor fantasiens verden. Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Det er nettopp dette som skjer. Jeg får hjelp fra dem. Nei, du har fantasifiguerer som du TROR du får hjelp fra. Det betyr ikke at de virkelig eksisterer utenfor fantasien din. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest anna72 Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Det er nettopp dette som skjer. Jeg får hjelp fra dem. Ja, sikkert 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.