Gå til innhold

Har du hjelpere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg kan det se ut som at denne lønna er i ditt hode. Jeg kan se den like lite som den døde bestemoren ;-) Lønna er i DIN vikelighet.

Niks - den er heldigvis også i banksjefens og kredittkortkontoens virkelighet. :-)

Med vennlig hilsen

Videoannonse
Annonse
  • Svar 195
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

74

• eksvimle

10

• fasanen

6

• EnolaGay

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest nåkked
Skrevet

Ja, for du kverulerer selvsagt ikke. *humrer*

*knegg* Ikke hver dag og med 100 innlegg i timen ;-) Alt med måte :)

Gjest nåkked
Skrevet

Niks - den er heldigvis også i banksjefens og kredittkortkontoens virkelighet. :-)

Med vennlig hilsen

Det er flere som tror på Allah enn på din jobb og lønn ;-)

(For å forklare litt så kan jeg si at jeg tviler ikke på at du jobber, men jeg prøver å vise deg at dette er din påstand og at du ikke kan bevise det for oss som er her. Men det trenger ikke bety at jobben din ikke eksisterer.)

Gjest nåkked
Skrevet

Nå er det jo slik at vedkommende startet en tråd her, og skriver innlegg etter innlegg, så jeg tror ikke vi skal være så nedlatende at vedkommende behøver beskyttelse mot seg selv.

Å få reaksjoner fra omverdenen er meget viktig, slik at man ikke får Märtha Louise-syndromet, som tydeligvis har levd så beskyttet at hun i voksen alder plustelig blir overrasket over at folk reagerer på "engleskolen" hennes.

Med vennlig hilsen

Jeg er enig i at vedkommende ikke trenger beskyttelse mot seg selv, men jeg tror EnolaGay snakker om respekt og det trenger vi alle.

Gjest nåkked
Skrevet

Ja, men en drøm om et fredelig liv er oppnåelig, mens levende -døde bestemødre er det ikke.

Med vennlig hilsen

Men det gir tydeligvis noen en trygghet og det respekterer jeg.

Gjest nåkked
Skrevet

Hvis den døde bestemoren plutselig eksisterer, hvem andre kan også eksistere?

Med vennlig hilsen

Hmm... Bestefar?

Skrevet

Det er flere som tror på Allah enn på din jobb og lønn ;-)

(For å forklare litt så kan jeg si at jeg tviler ikke på at du jobber, men jeg prøver å vise deg at dette er din påstand og at du ikke kan bevise det for oss som er her. Men det trenger ikke bety at jobben din ikke eksisterer.)

Jeg forstår det, men da er begrensningen i Forum, og hvis du hadde vært på besøk, så kunne jeg bevist det for deg.

Påstander om "hjelpere" og Usynlig Lilla Kaniner, derimot, hjelper det ikke noe som helst om du er på besøk for. De eksisterer like lite.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg er enig i at vedkommende ikke trenger beskyttelse mot seg selv, men jeg tror EnolaGay snakker om respekt og det trenger vi alle.

Tja - hvis noen (uten øvrig sammenligning) mente at "jødene burde utryddes", mener du de fortjener "respekt"? Jeg gjør ikke det.

Uansett, det er da ikke noen mangel på respekt å diskutere med noen.

Med vennlig hilsen

Skrevet

*knegg* Ikke hver dag og med 100 innlegg i timen ;-) Alt med måte :)

Jeg kan da skrive langt mer enn 100 innlegg i timen!

*fornærmet*

Gjest nåkked
Skrevet

Jeg forstår det, men da er begrensningen i Forum, og hvis du hadde vært på besøk, så kunne jeg bevist det for deg.

Påstander om "hjelpere" og Usynlig Lilla Kaniner, derimot, hjelper det ikke noe som helst om du er på besøk for. De eksisterer like lite.

Med vennlig hilsen

Nei, det er dessverre ting man ikke kan bevise og det er veldig synd for dem som føler at de ikke blir trodd.

Gjest nåkked
Skrevet

Tja - hvis noen (uten øvrig sammenligning) mente at "jødene burde utryddes", mener du de fortjener "respekt"? Jeg gjør ikke det.

Uansett, det er da ikke noen mangel på respekt å diskutere med noen.

Med vennlig hilsen

Jeg tenkte på da jeg skrev det, at det ikke er alle som trenger respekt. Det er mange som har gjort noe galt som jeg ikke respekterer.

Det å diskutere er vel ikke mangel på respekt, men å rakke ned på noen og påstå at de tenker feil kan oppfattes som lite respektfullt.

Skrevet

Nei, det er dessverre ting man ikke kan bevise og det er veldig synd for dem som føler at de ikke blir trodd.

Vel, årsaken til at de ikke kan bevises er jo nettopp at de ikke eksisterer.

Akkurat som min skjulte milliardformue!

Med vennlig hilsen

Gjest nåkked
Skrevet

Jeg kan da skrive langt mer enn 100 innlegg i timen!

*fornærmet*

Unnskyld! At jeg kunne telle så feil! :-O

Skrevet

Jeg tenkte på da jeg skrev det, at det ikke er alle som trenger respekt. Det er mange som har gjort noe galt som jeg ikke respekterer.

Det å diskutere er vel ikke mangel på respekt, men å rakke ned på noen og påstå at de tenker feil kan oppfattes som lite respektfullt.

''påstå at de tenker feil kan oppfattes som lite respektfullt.''

Jøss! Da er det mange som oppfører seg "lite respektfullt" mot meg!

Å diskutere er ikke respektløst.

Hvis jeg bare tenkte - "der er bare en tulling som jeg lar tro på slikt", så ville det vært respektløst.

Med vennlig hilsen

Gjest nåkked
Skrevet

Vel, årsaken til at de ikke kan bevises er jo nettopp at de ikke eksisterer.

Akkurat som min skjulte milliardformue!

Med vennlig hilsen

Jeg har mange milliarder (i sedler) nedgravet i hagen min! Pensjonssparing! :-D

Skrevet

Unnskyld! At jeg kunne telle så feil! :-O

*rister på hodet*

;-)

Gjest nåkked
Skrevet

''påstå at de tenker feil kan oppfattes som lite respektfullt.''

Jøss! Da er det mange som oppfører seg "lite respektfullt" mot meg!

Å diskutere er ikke respektløst.

Hvis jeg bare tenkte - "der er bare en tulling som jeg lar tro på slikt", så ville det vært respektløst.

Med vennlig hilsen

Man kan tenke hva man vil og likevel være respektfull. Jeg synes barna til venninna mi er stygge, men jeg sier det ikke og behandler dem godt :)

Skrevet

Hmm... Bestefar?

Hvorfor ikke Stalin, Øretrollet, DenSlemmeJeg, og hvem som helst andre som kommer med gode og mindre gode forslag til hva personen bør gjøre?

Med vennlig hilsen

Skrevet

Man kan tenke hva man vil og likevel være respektfull. Jeg synes barna til venninna mi er stygge, men jeg sier det ikke og behandler dem godt :)

Joda, men dette er et forum.

Med vennlig hilsen

Gjest nåkked
Skrevet

Hvorfor ikke Stalin, Øretrollet, DenSlemmeJeg, og hvem som helst andre som kommer med gode og mindre gode forslag til hva personen bør gjøre?

Med vennlig hilsen

Hver dag når jeg går på gata kan jeg møte på personer som kommer med forslag til hva jeg kan gjøre og med spørsmål om jeg kan drepe noen. Når man er i kontakt med andre mennesker kan man risikere dårlige forslag. Man kan til og med risikere å møte på Mullah Krekar som foreslår at du blir med på terror. Det er opp til oss selv å vurdere hvilke forslag man tar til seg og eventuelt handler etter. Enten det gjelder Krekar eller påskeharen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...