Gå til innhold

Har du hjelpere?

Anbefalte innlegg

Gjest nåkked
Skrevet

Men hvis du går på teater så forventer du teater.

Hvis du går på en SKOLE så forventer du kunnskap. Hadde det vært "Eventyrenglefortellinger" så hadde det selvsagt vært OK.

Med vennlig hilsen

De fikk nok kunnskap om Marthas forhold til engler.

Bedrag hadde i mitt hode vært om jeg hadde gått på teater for å se Kardemommeby og så hadde de vist Karius og Baktus! :-O

Videoannonse
Annonse
  • Svar 195
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

74

• eksvimle

10

• fasanen

6

• EnolaGay

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

De fikk nok kunnskap om Marthas forhold til engler.

Bedrag hadde i mitt hode vært om jeg hadde gått på teater for å se Kardemommeby og så hadde de vist Karius og Baktus! :-O

Men det fordrer jo at det er til noe som eksisterer, hvis forutsetningen er at de skal hjelpe deg.

Hadde ML sagt at "dette er kun fantasifigurerer som ikke eksisterer overhodet i virkeligheten" hadde det vært greit.

Tror du hun sier det?

Med vennlig hilsen

Gjest rosarød
Skrevet

Det skader ikke meg at noen dreper hverandre i Finnmark, men jeg synes ikke det er akseptabelt likevel.

Og når hun bruker sin bakgrunn, og setter opp en "skole", så er det langt utover det som er akseptabelt.

Poenget var dog ikke det, men nettopp at ML var "overrasket" over reaksjonen til "Engleskolen" hennes.

Og den overraskelsen vitner jo nettopp om at hun har levd et beskyttet liv, og fått "tro på engler" uten at noen har kommet med skeptiske spørsmål.

Jeg tror ikke Mærtha var det minste "overrasket" over reaksjonene på hennes "engleskole". Det er nok en grunn til at hun har holdt tyst om dette med at hun sanser i så mange år og det var nettopp reaksjonene hun forventet å få fordi hun tror på "engler".

Skrevet

Jeg tror ikke Mærtha var det minste "overrasket" over reaksjonene på hennes "engleskole". Det er nok en grunn til at hun har holdt tyst om dette med at hun sanser i så mange år og det var nettopp reaksjonene hun forventet å få fordi hun tror på "engler".

I følge henne selv så var hun overrasket.

Pluss at det er pinlig.

Skrevet

Jeg har mange milliarder (i sedler) nedgravet i hagen min! Pensjonssparing! :-D

Hvor bor du? ;)

Gjest nåkked
Skrevet

Men det fordrer jo at det er til noe som eksisterer, hvis forutsetningen er at de skal hjelpe deg.

Hadde ML sagt at "dette er kun fantasifigurerer som ikke eksisterer overhodet i virkeligheten" hadde det vært greit.

Tror du hun sier det?

Med vennlig hilsen

Jeg ser på Engleskole som et sted der man lærer om engler. Derfor hadde jeg ikke blitt skuffet dersom jeg ikke så engler på skolen, i likhet med at jeg ikke ville blitt skuffet dersom det ikke kom en dinosaur på en dinosaurskole.

Skrevet

Jeg ser på Engleskole som et sted der man lærer om engler. Derfor hadde jeg ikke blitt skuffet dersom jeg ikke så engler på skolen, i likhet med at jeg ikke ville blitt skuffet dersom det ikke kom en dinosaur på en dinosaurskole.

Poenget er at de som holder dinosaurskolen ikke påstår at dinosaurene skal hjelpe deg!

Med vennlig hilsen

Gjest nåkked
Skrevet

Poenget er at de som holder dinosaurskolen ikke påstår at dinosaurene skal hjelpe deg!

Med vennlig hilsen

Å... Jeg som hadde håpet på det... :(

Skrevet

Å... Jeg som hadde håpet på det... :(

Du får trøste deg med at fugler er veldig nære slektninger til dinosaurene.

Med vennlig hilsen

Gjest nåkked
Skrevet

Du får trøste deg med at fugler er veldig nære slektninger til dinosaurene.

Med vennlig hilsen

Hehe, jeg kan også trøste meg med at fugler er i slekt med engler (vinger) :)

Nå er det på tide med litt drømming for min del. God natt! :)

Skrevet

Hehe, jeg kan også trøste meg med at fugler er i slekt med engler (vinger) :)

Nå er det på tide med litt drømming for min del. God natt! :)

God natt!

Husk at drømmene ikke er virkelige!

Med vennlig hilsen

Gjest rosarød
Skrevet

I følge henne selv så var hun overrasket.

Pluss at det er pinlig.

Vel, jeg tror hun er en god skuespiller. Og hun er best tjent med å spille overrasket.

Skrevet

Vel, jeg tror hun er en god skuespiller. Og hun er best tjent med å spille overrasket.

Hun er nok best tjent med ikke å bedra folk med "engler".

Gjest rosarød
Skrevet

Hun er nok best tjent med ikke å bedra folk med "engler".

Jeg tror Mærtha gir beng i hva du mener om saken.

Skrevet

Jeg tror Mærtha gir beng i hva du mener om saken.

Det gjør hun sikkert, men det er heldigvis veldig mange som har samme holdning til lovverket som jeg har.

Gjest rosarød
Skrevet

Det gjør hun sikkert, men det er heldigvis veldig mange som har samme holdning til lovverket som jeg har.

Det er massevis av bedrifter i dette landet som driver og drives av folk som bryter med lovverket. Jeg er sikker på at du kjøper tjenester/varer av flere av dem.

Skrevet

Det er massevis av bedrifter i dette landet som driver og drives av folk som bryter med lovverket. Jeg er sikker på at du kjøper tjenester/varer av flere av dem.

Og det gjør det noe bedre at ML også bedriver slikt?

Gjest rosarød
Skrevet

Og det gjør det noe bedre at ML også bedriver slikt?

Det gjør ikke henne annerledes enn mange andre.

Skrevet

Det gjør ikke henne annerledes enn mange andre.

Vel, da bør hun selvsagt også bli arrestert som andre, hvis hun bryter loven.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...