Gjest nåkked Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Men hvis du går på teater så forventer du teater. Hvis du går på en SKOLE så forventer du kunnskap. Hadde det vært "Eventyrenglefortellinger" så hadde det selvsagt vært OK. Med vennlig hilsen De fikk nok kunnskap om Marthas forhold til engler. Bedrag hadde i mitt hode vært om jeg hadde gått på teater for å se Kardemommeby og så hadde de vist Karius og Baktus! :-O 0 Siter
Sør Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 De fikk nok kunnskap om Marthas forhold til engler. Bedrag hadde i mitt hode vært om jeg hadde gått på teater for å se Kardemommeby og så hadde de vist Karius og Baktus! :-O Men det fordrer jo at det er til noe som eksisterer, hvis forutsetningen er at de skal hjelpe deg. Hadde ML sagt at "dette er kun fantasifigurerer som ikke eksisterer overhodet i virkeligheten" hadde det vært greit. Tror du hun sier det? Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest rosarød Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Det skader ikke meg at noen dreper hverandre i Finnmark, men jeg synes ikke det er akseptabelt likevel. Og når hun bruker sin bakgrunn, og setter opp en "skole", så er det langt utover det som er akseptabelt. Poenget var dog ikke det, men nettopp at ML var "overrasket" over reaksjonen til "Engleskolen" hennes. Og den overraskelsen vitner jo nettopp om at hun har levd et beskyttet liv, og fått "tro på engler" uten at noen har kommet med skeptiske spørsmål. Jeg tror ikke Mærtha var det minste "overrasket" over reaksjonene på hennes "engleskole". Det er nok en grunn til at hun har holdt tyst om dette med at hun sanser i så mange år og det var nettopp reaksjonene hun forventet å få fordi hun tror på "engler". 0 Siter
Sør Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Jeg tror ikke Mærtha var det minste "overrasket" over reaksjonene på hennes "engleskole". Det er nok en grunn til at hun har holdt tyst om dette med at hun sanser i så mange år og det var nettopp reaksjonene hun forventet å få fordi hun tror på "engler". I følge henne selv så var hun overrasket. Pluss at det er pinlig. 0 Siter
eksvimle Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Jeg har mange milliarder (i sedler) nedgravet i hagen min! Pensjonssparing! :-D Hvor bor du? 0 Siter
Gjest nåkked Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Men det fordrer jo at det er til noe som eksisterer, hvis forutsetningen er at de skal hjelpe deg. Hadde ML sagt at "dette er kun fantasifigurerer som ikke eksisterer overhodet i virkeligheten" hadde det vært greit. Tror du hun sier det? Med vennlig hilsen Jeg ser på Engleskole som et sted der man lærer om engler. Derfor hadde jeg ikke blitt skuffet dersom jeg ikke så engler på skolen, i likhet med at jeg ikke ville blitt skuffet dersom det ikke kom en dinosaur på en dinosaurskole. 0 Siter
Sør Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Jeg ser på Engleskole som et sted der man lærer om engler. Derfor hadde jeg ikke blitt skuffet dersom jeg ikke så engler på skolen, i likhet med at jeg ikke ville blitt skuffet dersom det ikke kom en dinosaur på en dinosaurskole. Poenget er at de som holder dinosaurskolen ikke påstår at dinosaurene skal hjelpe deg! Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest nåkked Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Poenget er at de som holder dinosaurskolen ikke påstår at dinosaurene skal hjelpe deg! Med vennlig hilsen Å... Jeg som hadde håpet på det... 0 Siter
Sør Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Å... Jeg som hadde håpet på det... Du får trøste deg med at fugler er veldig nære slektninger til dinosaurene. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest nåkked Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Du får trøste deg med at fugler er veldig nære slektninger til dinosaurene. Med vennlig hilsen Hehe, jeg kan også trøste meg med at fugler er i slekt med engler (vinger) Nå er det på tide med litt drømming for min del. God natt! 0 Siter
Sør Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Hehe, jeg kan også trøste meg med at fugler er i slekt med engler (vinger) Nå er det på tide med litt drømming for min del. God natt! God natt! Husk at drømmene ikke er virkelige! Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest rosarød Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 I følge henne selv så var hun overrasket. Pluss at det er pinlig. Vel, jeg tror hun er en god skuespiller. Og hun er best tjent med å spille overrasket. 0 Siter
Sør Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Vel, jeg tror hun er en god skuespiller. Og hun er best tjent med å spille overrasket. Hun er nok best tjent med ikke å bedra folk med "engler". 0 Siter
Gjest rosarød Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Hun er nok best tjent med ikke å bedra folk med "engler". Jeg tror Mærtha gir beng i hva du mener om saken. 0 Siter
Sør Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Jeg tror Mærtha gir beng i hva du mener om saken. Det gjør hun sikkert, men det er heldigvis veldig mange som har samme holdning til lovverket som jeg har. 0 Siter
Gjest rosarød Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Det gjør hun sikkert, men det er heldigvis veldig mange som har samme holdning til lovverket som jeg har. Det er massevis av bedrifter i dette landet som driver og drives av folk som bryter med lovverket. Jeg er sikker på at du kjøper tjenester/varer av flere av dem. 0 Siter
Sør Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Det er massevis av bedrifter i dette landet som driver og drives av folk som bryter med lovverket. Jeg er sikker på at du kjøper tjenester/varer av flere av dem. Og det gjør det noe bedre at ML også bedriver slikt? 0 Siter
Gjest rosarød Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Og det gjør det noe bedre at ML også bedriver slikt? Det gjør ikke henne annerledes enn mange andre. 0 Siter
Sør Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Det gjør ikke henne annerledes enn mange andre. Vel, da bør hun selvsagt også bli arrestert som andre, hvis hun bryter loven. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.