Gå til innhold

angst...

Anbefalte innlegg

Gjest moniia
Skrevet

Jeg er en jente på 34 år. Jeg har sliti både fysisk og psykisk i mange år, isolert meg mye og har mye sosial angst. Men er i utgangspungtet en veldig sosial og utadvendt person. Så fikk jeg sansen for nettsjekkeing på internett, Og så endte det med at jeg ble helt fullstendig på tuppa i en. Her er jeg nesten 100 % sikker på at dette er LOVE. Og jeg er helt vil etter og få treffe han... men jeg tørr bare ikke.... får helt panikk. Helt sykt men det er 2 år siden jeg kom i kontakt med han. Og vi hadde daglig kontakt på facebook og telefon i noen mnd... Han blei jo sakte men sikkert litt mer og mere oppgitt og begynte og treffe andre jenter, noe som ikke er så rart... men da blei jeg helt suuuper stressa og blei livredd... klarte ikke å leve normalt..... og i tillegg blei det sykdom og dødsfall i min familie noe jeg tok veldig tungt..... og klarte ikke lengere og holde kontakten. Jeg ble veldig deprimert og mye mere har raknet i livet mitt. Klarer ikke komme meg opp igjenn... ser ikke mening med livet.... har prøvd og kontakte vedkommende og så backet ut igjenn.... og tenkt på å bare troppe opp.... men da må jeg komme meg litt først, nå fungerer jeg ikke med noen uansett... Tengt at jeg får glemme det og gå videre....men det klarer jeg ikke.. har kjørt meg helt fast..... har selvmordstanker. venner trekker seg unna meg forde jeg bare prater om det. og andre gutter interesserer meg ikke. Noen som har forslag til hva jeg skal gjøre, hvordan jeg skal tenke..... Hvordan skal jeg klare å reise meg. har gitt opp hele livet mitt! Er jeg helt syk i hode mitt! Tror hovedproblemet mitt nå ligger i at ting ikke gikk som jeg hadde planlagt... og gikk på en ny dyp depresjon igjenn. kommer ikke over det! hilsen meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...