Gå til innhold

Blitt så mye bedre av å være sjuk...!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått en forkjølelse (eller noe slikt...) av min herlige sønn... Og jeg har det så utrolig bra i dag!!!

Føler meg totalt elendig av feber, hoste, snørr osv... Men, jeg har jo overhodet ikke noe angst, jeg er helt avslappet, ikke sint, ikke lei meg... Er liksom for sjuk til å være psjuk!!!! Og det føles veldig godt akkurat nå!!! En forkjølelse kunne ikke ha passet meg bedre!

Skrevet

Hm. Kanskje jeg skal ut og spise litt snø, jeg da. Eller; siden det er sommer; hundebæsj.

Hmm... Det var nå ikke akkurat det jeg har gjort da. Og jeg tror muligens du vil få en litt annen sjukdom enn forkjølelse av å spise hundebæsj... (muligens mark...?).

Nei... funker nok best å bli nyst på i trynet av en smårolling! ;)

Skal si deg jeg er så slapp i dag -at jeg orker ikke å være psyk. Og jeg har det så fint med meg selv i dag! ;)

Skrevet

Rart... men jaja, nyt det da =)

Takk, det gjør jeg!!! :)

Er nok tilbake til min vanlige uvanlige selv i morgen, så....

Gjest rosarød
Skrevet

Da får du bare nyte forkjølelsen. Det blir kanskje feil å ønske deg god bedring ;)

Gjest Angst-gutten28
Skrevet

Det er helt normalt, du får andre ting å tenke på og da blir angsten borte. Sånn er meg i allefall, når jeg har noe annet å tenke på så blir angsten borte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...