eksvimle Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Fått en forkjølelse (eller noe slikt...) av min herlige sønn... Og jeg har det så utrolig bra i dag!!! Føler meg totalt elendig av feber, hoste, snørr osv... Men, jeg har jo overhodet ikke noe angst, jeg er helt avslappet, ikke sint, ikke lei meg... Er liksom for sjuk til å være psjuk!!!! Og det føles veldig godt akkurat nå!!! En forkjølelse kunne ikke ha passet meg bedre! 0 Siter
eksvimle Skrevet 3. august 2010 Forfatter Skrevet 3. august 2010 Hm. Kanskje jeg skal ut og spise litt snø, jeg da. Eller; siden det er sommer; hundebæsj. Hmm... Det var nå ikke akkurat det jeg har gjort da. Og jeg tror muligens du vil få en litt annen sjukdom enn forkjølelse av å spise hundebæsj... (muligens mark...?). Nei... funker nok best å bli nyst på i trynet av en smårolling! Skal si deg jeg er så slapp i dag -at jeg orker ikke å være psyk. Og jeg har det så fint med meg selv i dag! 0 Siter
eksvimle Skrevet 3. august 2010 Forfatter Skrevet 3. august 2010 Rart... men jaja, nyt det da =) Takk, det gjør jeg!!! Er nok tilbake til min vanlige uvanlige selv i morgen, så.... 0 Siter
Gjest rosarød Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Da får du bare nyte forkjølelsen. Det blir kanskje feil å ønske deg god bedring 0 Siter
Gjest Angst-gutten28 Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 Det er helt normalt, du får andre ting å tenke på og da blir angsten borte. Sånn er meg i allefall, når jeg har noe annet å tenke på så blir angsten borte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.