Gå til innhold

Har jeg vært så traumatisert? eller noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jeg vært så sterkt traumatisert gjennom oppveksten/ungdomstiden at jeg ikke har kommet ut av det før jeg kom langt oppi tredveårene?

Det er først siste året jeg aktivt har sjekket damer på byen, tenkt på å be med folk hjem, aktivt finne noen jeg kan gå ut sammen med og gått inn for å gjøre det som interesserer meg på fritiden.

Hadde mitt første samleie da jeg var 39, men leter egentlig etter en kjæreste det har jeg enda ikke hatt.

Bakgrunnen er mye krangling, juling og mobbing. Fikk ikke noe sosialt miljø før jeg flyttet fra plassen jeg vokste opp på. Ble sosialt fryst ut fra der jeg bodde.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...