Gå til innhold

sms fra min far...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min far har sendt meg flere sms i kveld. Han har ikke skrevet noe spesielt, men det gjør meg så redd og usikker. (det er første gangen han faktisk har kontaktet meg siden jeg kom tilbake hit...) Jeg bare vet at han prøver på en eller annen måte å få tak i meg. Nok en gang. Jeg vil ikke! Aldri igjen!!!

Kan jo ikke akkurat ringe politiet fordi jeg har fått sms-er fra min far heller...!!!

Skulle ønske dette ikke hadde hendt meg.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Forsøk å slappe av. Har du noen grunn til å være redd?

Han sitter langt borte og skrive på en telefon. Du kan jo bare la være å svare?

Skrevet

Jeg har ikke fulgt godt nok med til å vite hva dette egentlig dreier seg om, men er det en mulighet for at faren din kan få forbud mot å kontakte deg? I så fall vil jeg tro du kan snakke med politiet? Evt kan du ringe en eller annen hjelpetelefon for å snakke med dem?

Skrevet

eksvimle:

Slett den nå med en gang, og glem den. Han kontrollerer deg ikke.

Du ønsker ikke SMSen, så derfor sletter du den, som om det var reklame.

*klem*

Skrevet

Forsøk å slappe av. Har du noen grunn til å være redd?

Han sitter langt borte og skrive på en telefon. Du kan jo bare la være å svare?

...det er nettopp det...han er ikke så veldig langt borte....

Skrevet

eksvimle:

Slett den nå med en gang, og glem den. Han kontrollerer deg ikke.

Du ønsker ikke SMSen, så derfor sletter du den, som om det var reklame.

*klem*

jeg slettet den med en gang...

Ble så redd da jeg så det var fra min far at jeg mistet telefonen i gulvet.

jeg vil bare ikke ha noe med han å gjøre igjen. han burde ikke kontakte meg. Jeg ønsker bare å drepe han!

Skrevet

jeg slettet den med en gang...

Ble så redd da jeg så det var fra min far at jeg mistet telefonen i gulvet.

jeg vil bare ikke ha noe med han å gjøre igjen. han burde ikke kontakte meg. Jeg ønsker bare å drepe han!

Prøv å glemme det, eksvimle. Han er ikke verdt tiden du bruker. (Jeg forstår jo selvsagt at det er vanskelig.)

Den beste måten å frigjøre deg fra ham, og jeg vet det kan ta tid, er å være likeglad med SMSene hans og andre påfunn. Og du vil komme der en dag. Helt sikkert.

*klem*

Skrevet

Hva om du rett og slett ringer teleselskapet ditt og ber om å få et nytt nummer, og så ber du om at de sørger for å slette det gamle, og at det nye ikke er søkbart noe sted.

Det gjorde jeg når jeg var i samme situasjon. Deilig å slippe å være redd når det ringer, og å være redd for at "autopiloten" i redselen skal gjøre at man ikke tør la være å svare!

Dessuten er det så DEILIG opprørsk gjort å sperre sånne skitstøvler ute på den måten! Det føles som "bare se her ditt spøkelse, jeg DRITER i deg og TØR å sørge for at du er ute av livet mitt!" Man blir kjempestolt av seg selv etterpå. ;o)

Skrevet

Prøv å glemme det, eksvimle. Han er ikke verdt tiden du bruker. (Jeg forstår jo selvsagt at det er vanskelig.)

Den beste måten å frigjøre deg fra ham, og jeg vet det kan ta tid, er å være likeglad med SMSene hans og andre påfunn. Og du vil komme der en dag. Helt sikkert.

*klem*

Ja. Blir bare så redd -fordi hans sms-er høres "uskyldige" nok ut... Men, til syvende å sist så er det bestandig en del av hans spill i å få tak i meg... Og derfor så blir jeg så redd.

Husker f.eks. i min barndom hvor jeg ble fortalt at min hund var døende -jeg måtte bare komme med en gang for å ta et siste farvel... Min hund levde i beste velgående!!!

Skrevet

Hva om du rett og slett ringer teleselskapet ditt og ber om å få et nytt nummer, og så ber du om at de sørger for å slette det gamle, og at det nye ikke er søkbart noe sted.

Det gjorde jeg når jeg var i samme situasjon. Deilig å slippe å være redd når det ringer, og å være redd for at "autopiloten" i redselen skal gjøre at man ikke tør la være å svare!

Dessuten er det så DEILIG opprørsk gjort å sperre sånne skitstøvler ute på den måten! Det føles som "bare se her ditt spøkelse, jeg DRITER i deg og TØR å sørge for at du er ute av livet mitt!" Man blir kjempestolt av seg selv etterpå. ;o)

jeg hadde allerede byttet nr. etter jeg kom tilbake hit. (For å få slutt på meldingene fra min eks...). Min far har altså fått tak i mitt nye nr. uten at jeg har oppgitt det...

Skrevet

Helt enig!

Skrevet

Jeg har ikke fulgt med i dette forumet før, men kikket tilfeldigvis innom i dag, og ble interessert i din historie. Jeg vet ikke hele bakgrunnshistorien, men er det mulig å få anmeldt faren din for noe av det han har gjort mot deg, få ilagt besøksforbud og kontaktforbud slik at du har grunn til å kontakte politiet dersom han kontakter deg igjen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...