Gå til innhold

hva vil du bli når du blir stor.

Anbefalte innlegg

Gjest sitronpepper
Skrevet

Skulle gjerne vært hjemmeværende, og tatt meg mer av mine barn på fulltid.

Skulle gjerne laget middag og stelt hus.

Og skulle gjerne vært sosial om formiddagen med andre hjemmeværende.

I stedet jobber jeg innen forskning og har problemer å skille mellom jobb og fritid (jobben spiser opp fritiden).

Skrevet

Jeg vil bli så mye meg selv jeg bare kan :) Prøve å strekke meg etter så mange potensialer som mulig!

Derfor vil jeg nå, i en alder av midt i 30-åra, begynne på en ny utdanning og bruke noen år på å nå et annet potensiale enn det jeg har brukt meg selv mest til (i jobbsammenheng) de siste 10 åra.

Skrevet

Hadde jeg kunnet velge helt fritt, uavhengig av alt, så ville jeg nok gjerne vært sangerinne eller filmskuespiller.

Som det er nå, så blir jeg i alle fall sykepleier (antar jeg), og forhåpentligvis jordmor om noen år til :)

Skrevet

kult:-)

Takk, ikke ofte jeg får den tilbakemeldingen. Som oftest blir jeg sett på som veldig kjedelig når jeg kommer med drømmen min, så som regel holder jeg kjeft... Det som er veldig merkelig er at jeg overhodet ikke "ser ut som" eller "oppfører meg" på en måte som skulle tilsi at dette er ønsket mitt, og mange blir derfor veldig overrasket:-)

Skrevet

Takk, ikke ofte jeg får den tilbakemeldingen. Som oftest blir jeg sett på som veldig kjedelig når jeg kommer med drømmen min, så som regel holder jeg kjeft... Det som er veldig merkelig er at jeg overhodet ikke "ser ut som" eller "oppfører meg" på en måte som skulle tilsi at dette er ønsket mitt, og mange blir derfor veldig overrasket:-)

Jeg liker at folk kan overraske. Men jeg ble egentlig ikke så overraska. Vet ikke hvorfor. Du kaller deg jo for bookworm.

Lurer på hva jeg kunne sagt som ville overraske noen... kanskje sykepleier...

Skrevet

Noe innenfor psykologi.

Fordi jeg er interessert i menneskers tanker/følelser og hvordan vi fungerer, og ikke minst hvorfor vi fungerer slik vi gjør.

Gjest Elextra
Skrevet

Når jeg blir stor skal jeg innse at jeg bare har ett liv, og jobbe med noe som betyr mye for både meg selv og andre. Jeg skal kombinere jobb og hobby og samtidig lære noe nytt hver dag. Jeg skal forfølge mine ønsker og interesser og la fornuften fare.

Som det er nå har jeg bare en ganske vanlig lederjobb.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...