Gå til innhold

Jeg visste det!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

(jeg har ikke svart sms-ene hans -men jeg har lest dem...).

Nå er det vist min gamle bestemor som er døende...Og jeg må komme med en enste gang...!!! (og jeg som nettopp fortalte om min "døende" hund...!) Visste han kom til å si noe som dette... Men, denne gangen biter jeg ikke på...

Jeg blir så sint av det her. Ikke redd nå. Bare utrolig sint. Hvordan kan han bare fortsette og fortsette å prøve å manipulere meg slik?! Hvorfor gjør han slik? Vet han ikke at jeg er 29 år nå. Det er sykt! Det var sykt når jeg var 4! Det er fortsatt sykt! Jeg kommer til å drepe han!!!! Han fortjener ikke annet!

Skrevet

Du fortjener bedre enn at resten av livet ditt blir ødelagt av at du sitter i fengsel, og ungen din ikke har en mor.

Den beste hevnen du kan få over ham? Gjør det du kan for å ha et godt liv, og ikke la ham ødelegge for deg.

*klem*

Gjest solfryd
Skrevet

Fy, for en syk, ond mann. Du skulle kjent noen som kunne banke ham skikkelig opp en mørk kveld og hilse fra deg og si at du ikke ønsker at han tar kontakt med deg igjen.

*Har sett for mye film*

Skrevet

Fy f... for en manipulerende psykopat. Jeg har dessverre ingen råd til deg, men leser og følger med på den sterke historien din og håper du får hjelp til å komme deg videre. Trøsteklem fra Maximia.

Gjest et råd
Skrevet

vil du virkelig la psykopaten slippe så billig vekk, blokker han!!!!

Skrevet

Fy, for en syk, ond mann. Du skulle kjent noen som kunne banke ham skikkelig opp en mørk kveld og hilse fra deg og si at du ikke ønsker at han tar kontakt med deg igjen.

*Har sett for mye film*

Den likte jeg...!!!

Skrevet

Du fortjener bedre enn at resten av livet ditt blir ødelagt av at du sitter i fengsel, og ungen din ikke har en mor.

Den beste hevnen du kan få over ham? Gjør det du kan for å ha et godt liv, og ikke la ham ødelegge for deg.

*klem*

Takk....

Blir så vanvittig provosert av dette i kveld. Ble først livredd da den første sms-en kom... Men, etterhvert som de kom, ble jeg bare sintere og sintere. (Så kanskje bra jeg leste dem alliekvel...!?). Jeg bare synes det er så utrolig provoserende og vite at han fremdeles prøver å manipulere meg -på nøyaktig samme måte som han gjorde for 25 år siden... Og at han tror det nytter!!! Det er syk!!! Det er han som er psyk! Det er han som burde blitt tvangsinnlagt... for evig og alltid!!!!

Ja, ja...Jeg hadde ihvertfall en fin dag i går...Kanskje dagen i morgen blir ok...Så får jeg glemme denne kvelden!

Skrevet

Jeg syns du skal bytte telefonnummer jeg.

Ut over det tenker jeg også at du kan tenke på situasjonen din som at du har to valg.

1. Du kan føre familiens arv videre og på samme måte som din far være en voksen som påfører ditt barn en kanskje ubotelig skade gjennom å drepe og dermed bli fratatt muligheten til å være en trygg og tilstedeværende voksen,

eller

2. Du kan bryte sirkelen og vise ditt barn hva kjærlighet og trygghet er gjennom å være stabilt tilstede. Dette vil kreve en stor innsats både fra deg og hjelpeapparatet rundt deg, men det er aldeles ikke umulig. Første steg er å bytte tlfnr sånn at din far ikke lenger får tak i deg.

Husk: Du velger hvilken mor du vil være for ditt barn - men barnet ditt trenger deg akkurat som du hadde trengt trygge gode voksne da du selv var liten.

Klem :)

Skrevet

"Det motsatte av kjærlighet er ikke HAT, men LIKEGYLDIGHET!"

Den dagen du klarer å "glemme" at han eksisterer, og ikke la ham få lov til å forsure tankene dine og livet ditt, så har du nok kommet et godt stykke videre.

Den beste "hevnen" du kan få, er når han forstår at han er "luft" for deg, og at ingenting av det han sier og gjør har noen innvirkning på deg lenger..

Skrevet

Jeg tror det er bra at du blir sint. Du er voksen nå og den mannen kan ikke gjøre deg noe lengre, selv om han forsøker.

Jeg har opplevd en selv som truet og drev terror over mange år. Nå er jeg ikke redd lengre. Kommer han flere ganger så vet jeg at jeg skal greie å banke han "sønder og sammen". Det skulle forresten ha vært en stor glede, når jeg tenker meg om. I tillegg kommer jeg til å kontakte politiet. Skal aldri nøle med å gjøre dette flere ganger.

Når du er sint får du en styrke i deg. Jeg har tro på at du greier dette, men søk hjelp fra både behandler og politi selv om det er tøfft.

Skrevet

Jeg tror det er bra at du blir sint. Du er voksen nå og den mannen kan ikke gjøre deg noe lengre, selv om han forsøker.

Jeg har opplevd en selv som truet og drev terror over mange år. Nå er jeg ikke redd lengre. Kommer han flere ganger så vet jeg at jeg skal greie å banke han "sønder og sammen". Det skulle forresten ha vært en stor glede, når jeg tenker meg om. I tillegg kommer jeg til å kontakte politiet. Skal aldri nøle med å gjøre dette flere ganger.

Når du er sint får du en styrke i deg. Jeg har tro på at du greier dette, men søk hjelp fra både behandler og politi selv om det er tøfft.

Ja -jeg ble litt "glad" selv på en måte i går kveld da jeg merket at jeg begynte å bli sint og provosert av det. Jeg ble jo først livredd da den første meldingen kom -men så ble jeg sintere og sintere av å lese dem. Og egentlig var det litt fint!

(og i dag har jeg det forsåvidt veldig bra...!:)

Skrevet

Ja -jeg ble litt "glad" selv på en måte i går kveld da jeg merket at jeg begynte å bli sint og provosert av det. Jeg ble jo først livredd da den første meldingen kom -men så ble jeg sintere og sintere av å lese dem. Og egentlig var det litt fint!

(og i dag har jeg det forsåvidt veldig bra...!:)

Det er bra. Stå på å la for pokker ikke noen kue deg flere ganger. Har lært at det går an å "spille" tøff om man ikke føler seg sånn også. De signaler vi gir til sånne mennesker har mye å si, tror jeg.

Fortid er fortid. Det livet du får fra nå av kan du bestemme selv. Det kommer sikkert nedturer, masse vonde følelser og tanker, men disse er ikke farlige, kun ubehagelige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...