Gå til innhold

Får ikke sove i natt

Anbefalte innlegg

Gjest abc1234
Skrevet

Er vi flere her som ligger våkne i natt?

Har ligget våken i sengen til kl.3, så nå har jeg gitt opp.

Bruker wellbutrin som gir søvnvansker. Innsovningstabletter bruker jeg

bare når jeg skal på jobb neste dag, og i morgen har jeg fri.

Alle gode tips mottas med takk.

Skrevet

Har du prøvd spikermatte? Det gjør deg veldig avslappa og søvnig, så jeg vil tro det er verdt et forsøk!

Gjest Tantrum
Skrevet

Har du prøvd spikermatte? Det gjør deg veldig avslappa og søvnig, så jeg vil tro det er verdt et forsøk!

Sove på en spikermatte? Hva om man snur seg i løpet av natta og får en spiker i øyet?

Skrevet

Varm melk med honning. Lite bivirkninger og bra virkning.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

He-he. Heldigvis har jeg ikke søvnproblemer, for jeg liker hverken honning eller melk. ;-)

Men jeg tror ellers dette er et godt råd. :-)

Skrevet

He-he. Heldigvis har jeg ikke søvnproblemer, for jeg liker hverken honning eller melk. ;-)

Men jeg tror ellers dette er et godt råd. :-)

Ja, høres jo veldig rart ut at honning og melk skulle hjelpe, men jeg vet at flere har forsøkt og sovnet etterpå. Placebo? :-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ja, høres jo veldig rart ut at honning og melk skulle hjelpe, men jeg vet at flere har forsøkt og sovnet etterpå. Placebo? :-)

Placebo eller ikke: når folk sovner av det så er det jo flott. :-)

Gjest abc1234
Skrevet

Melk og honning skal jeg prøve neste gang. Skulle ta litt godnatt te i

natt, men hadde ikke mer igjen. Den har også hjulpet endel.

I kveld tar jeg innsovningstablett. Skal jo på jobb igjen i morgen og da

må jeg være opplagt.

Sovnet ikke før 5 i morges så jeg er redd jeg får ettervirkning i morgen.

Skrevet

Sove på en spikermatte? Hva om man snur seg i løpet av natta og får en spiker i øyet?

Hehe ;)

Det er selvsagt "spikermatte" og ikke spikermatte ;) Jeg legger meg på den når jeg skal sove og når jeg er helt avslappa og nesten i drømmeland, så tar jeg den bort og sover som en stein hele natta :)

Gjest litt i tvil ang matte
Skrevet

Hehe ;)

Det er selvsagt "spikermatte" og ikke spikermatte ;) Jeg legger meg på den når jeg skal sove og når jeg er helt avslappa og nesten i drømmeland, så tar jeg den bort og sover som en stein hele natta :)

Er det sant?

Er det ikke vondt å ligge på den?

Har lurt på å skaffe en sånn,skal jo være så bra for ryggen. Men når jeg står å ser på en i butikken,kjenner på den..tenker "Den hadde ikke jeg klart å ligge på".

Skrevet

Er det sant?

Er det ikke vondt å ligge på den?

Har lurt på å skaffe en sånn,skal jo være så bra for ryggen. Men når jeg står å ser på en i butikken,kjenner på den..tenker "Den hadde ikke jeg klart å ligge på".

Nei, det er ikke vondt, men kan være litt ubehagelig de første gangene. Du bør ligge på den uten klær på overkroppen. Legg deg forsiktig ned og finn en ok stilling. Etter noen minutter vil du kjenne at du slapper mer og mer av og at det ikke er ubehagelig mer. Du blir varm og avslappet og vil kjenne at du nesten sovner :)

Tror ikke jeg hadde greid meg uten :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...