Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd å være snill med meg selv, men overdreven trening har satt begrensninger for fysiske utfoldelser, dessverre. (Det som var blitt en så god mestringsstrategi for meg.) Men jeg har kost meg med kaffe latte, kjøpt på kafè (jeg vet ikke hvordan jeg lager det selv). Og så prøver jeg å finne små, veldig konkrete oppgaver jeg kan utføre, litt av gangen. Akkurat nå går jeg gjennom bildene på pcen.

Godt. Hvis det er en skog i nærheten av deg er det jo mulig å gå å lete etter bær og sopp. Er dog usikker på hvor godt bær-år det er i år. Eller, kanskje det blir for belastende. Ellers kan jeg godt finne på en haug med ting å gjøre, men sikkert bedre at du finner ting til deg selv:-) Eventuelt kunne du kanskje funnet på noe til meg. Hvis jeg hadde hatt tid, da.

Skrevet

Godt. Hvis det er en skog i nærheten av deg er det jo mulig å gå å lete etter bær og sopp. Er dog usikker på hvor godt bær-år det er i år. Eller, kanskje det blir for belastende. Ellers kan jeg godt finne på en haug med ting å gjøre, men sikkert bedre at du finner ting til deg selv:-) Eventuelt kunne du kanskje funnet på noe til meg. Hvis jeg hadde hatt tid, da.

Skog i turen kunne vært noe. Skal prøve i morgen. Men dropper nok å gå krokrygget på jakt etter bær og sopp jeg ikke vet om er spiselig eller ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...