Gå til innhold

Har verdens beste gutt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var min sønn i barnehage... Han er helt super. Fant seg til rette med en gang...!!! Lo, lekte, snakket med alle...

(personalet der ble faktisk imponert over hvor bra han snakker til bare å være 2 år... -da må jeg vel ha gjort noe riktig???)

Jeg var derimot veldig nervøs. (sov ikke stort i natt -men det skyldes nok også sms-ene jeg fikk i går kveld...). Det hjalp veldig for meg at det faktisk ikke regnet (merkelig?!), så vi kunne være ute når jeg var der. Det gjorde det mye lettere. Jeg får ikke så stor angst når jeg ute (og muligheten for å løpe vekk er konstant til stedet...) Så det gikk jo ok med meg også....

Så fikk jeg beskjed om at jeg kanskje skulle prøve å gå unna et par timers tid, siden det gikk så fint med gutten min... Og nå sitter jeg her og klør i fingra etter å hente han. Men, vet jo at det er til hans beste -og at han har det bra!!!

Min sønn er det eneste som betyr noe!!! Skal ikke la andre få manipulert meg lenger... ! Min sønn fortjener det beste -og det skal han få!!!!!! Han er absolutt fantastisk. Fatter ikke at noe så perfekt kan ha kommet fra meg. (og det får jo meg litt til å undres på hvordan jeg hadde blitt hadde jeg aldri blitt utsatt for overgrep...)

Skrevet

En flott liten gutt med en mor som vil han alt det beste. Det er et godt utgangspunkt for et bra liv for dere begge:-)

Har du forresten bedt om å få ny time på dps nå som ferien vel er over?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...