Gå til innhold

Humørsvigninger -bare lurer jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bare tenkt veldig over i det siste at humøret mitt svinger veldig... Og mye fra dag til dag. (ser det godt på innleggene mine her på DOL også...) Det skyldes stort sett ting utenfra -som påvirker veldig humøret mitt. F.eks.: Har en kjempefin dag i dag -pga min herlige sønn - som var så flink i barnehagen. (og litt glad for at jeg ikke klarte meg så allerverst heller!) I går var jeg veldig fyllt av angst -prøvde å gå på butikken, men klarte ikke. Så ble jeg lei meg for at jeg ikke klarte å gå i butikken... Så fikk jeg senere sms av min far, og ble etterhvert veldig sint pga det. Mitt siste selvmords forsøk -eller "plan" (ble jo stoppet i tidet..), skyldtes også en uforutsigbar påkjenning. (Som jeg reagerte såpass kraftig på at jeg ønsket å ta livet mitt..). Synes liksom humøret mitt hopper så veldig fra det ene til det andre hele tiden. Skal så veldig lite til for å dytte meg i den ene eller andre retningen for tiden. (Er jo selvsagt bra at det skal lite til for å få meg i godt humør -dersom det er den retningen det dyttes i, men....).

Skyldes det at jeg har vært igjennom så utrolig mye (fælt) på kort tid nå? Eller er det vanlig at det er slik? Er folk flest mer "stabile" i humøret (-sånn midt i mellom liksom)? Eller er dette nok en diagnose som kan settes på meg? Synes selv at jeg svinger veldig brått og fort fra det ene til det andre -men altså pga ting rundt meg da.

Skrevet

Kanskje det skyldes at du er på vei til å få det bedre, noen dager er veldig gode, prøv da å samle krefter til de dagene som ikke er så gode :)

Skrevet

Kanskje det skyldes at du er på vei til å få det bedre, noen dager er veldig gode, prøv da å samle krefter til de dagene som ikke er så gode :)

Det hadde vært fint...!

Eller kanskje jeg aldri har det ordentlig bra? (bare tror det liksom...) Vet ikke helt hva bra er når man aldri har opplevd det... ?????

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...