Gå til innhold

Psyk poliklinikk/fellesferie/våpenhvile

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det du som er arrogant!

Du vet ikke noe om hvor syk jeg har vært og hvilke diagnoser jeg har. Men jeg er et ordenlig menneske som følger opp de avtaler jeg gjør. At du bruker psykisk sykdom som en unnskyldning for ikke å gi beskjed om at du ikke kan møte til avtalt time er ikke holdbart mener jeg. Med mindre du er psykotisk.

Skriver under på denne. Er man for syk til å ta en telefon, trenger man innleggelse.

Gjest ingen nick
Skrevet

Nå er det du som er arrogant!

Du vet ikke noe om hvor syk jeg har vært og hvilke diagnoser jeg har. Men jeg er et ordenlig menneske som følger opp de avtaler jeg gjør. At du bruker psykisk sykdom som en unnskyldning for ikke å gi beskjed om at du ikke kan møte til avtalt time er ikke holdbart mener jeg. Med mindre du er psykotisk.

Faktisk så er jeg psykisk frisk, men jeg har sett psykisk sykdom på altfor nært hold. Jeg vil ikke utdype dette nærmere.

Forhold kan være forskjellig fra person til person og du gjør feil når du generaliserer overfor andre psykisk syke personer, at fordi du er i stand til å ivareta dine egne interesser i forhold til behandling, så bør alle andre også kunne greie å gjøre dette.

Vær litt ydmyk i forhold til andre menneskers psykiske lidelser.

Gjest ingen nick
Skrevet

Skriver under på denne. Er man for syk til å ta en telefon, trenger man innleggelse.

Problemet er bare at personen kan skrive seg ut igjen dagen etter.

Gjest liten løve
Skrevet

Da slipper en at behandlers ferie + egen ferie, som ofte ikke sammenfaller, kommer rett etter hverandre for det kan bli vell lenge å vente..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...