smurf78 Skrevet 5. august 2010 Skrevet 5. august 2010 Var i en butikk her forleden hvor de hadde masse sånne krus, sjokolader osv med "verdens beste pappa","-mamma" osv, men husker ikke hvor jeg så det. Var innom 3 Narvesen idag, samt bokhandelen og Ultra uten hell. Dvs. Narvesen hadde noe, men ikke krus som jeg skal ha. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i noe slikt? Irriterer meg at jeg ikke husker hvor jeg så det. 0 Siter
Gjest signert Skrevet 5. august 2010 Skrevet 5. august 2010 De pleier å ha det på moroforetninger og vinbutikker. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. august 2010 Skrevet 5. august 2010 De pleier å ha det på moroforetninger og vinbutikker. Vinbutikker!? 0 Siter
Gjest signert Skrevet 5. august 2010 Skrevet 5. august 2010 Vinbutikker!? Ja, sånne som selger vinessenser osv.... de pleier ofte å ha morosaker og gaveartikler som f.eks. penner og lightere med navn, krus med f.eks. verdens beste pappa osv, slips med verdens beste pappa osv. 0 Siter
Gjest Fioletta Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Haha, leste kurs i stede for krus! " jeg skal sende mannen min på "bli verdens beste pappa kurs" ! " 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.