Gå til innhold

Dumme mørkhårete hokjønn som farger håret blondt

Anbefalte innlegg

Gjest Lurende kamel
Skrevet

Hvorfor gjør de det når mørkt hår er det de er født med og passer best?

Skrevet

Hvem bestemmer hva som passer best? De som gjør det, eller deg?

Gjest Lurende kamel
Skrevet

Hvem bestemmer hva som passer best? De som gjør det, eller deg?

Jeg bestemmer selvfølgelig hva jeg mener. Mørkehårete som farger håret blondt lyser det lang vei av. Det ser rett og slett dumt ut.

brilleslangen
Skrevet

Jeg bestemmer selvfølgelig hva jeg mener. Mørkehårete som farger håret blondt lyser det lang vei av. Det ser rett og slett dumt ut.

kan jo hende mørkhårete har samme behov for litt forandring som de med lysere hår...

Skrevet

Jeg stortrives som mørkhåret og ser grusom ut som blondine (prøvde det _nesten_ på -80-tallet;)). Faren min har svart hår (dvs. grått nå ;)) og moren min er nesten svart i håret også, så det er vel ingen tvil om at svart/mørkebrunt kler meg best ;)

Selv synes jeg sjelden fake blondt hår er pent, nettopp fordi det som regel er lett å se at det er fake... Men så er det vel sånn at noen trives best med å være blond, så jeg går ikke rundt og irriterer meg akkurat ;-P

Skrevet

Man farger ikke mørkt hår blondt, man bleker det...

Skrevet

Fargen på håret er vel det siste som avgjør om personer er dumme eller ikke. Skjønner ikke at du gidder å bruke tid på en slik "problemstilling".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...