Gjest Perfeksjonisten Skrevet 5. august 2010 Skrevet 5. august 2010 Hei, Jeg leste et sted at Angst, migrene og depresjon har en sammenheng, og at det faktisk ofte skjer i den rekkefølgen hos enkelte personer. Jeg har sterk angst for tiden, de siste ukene har jeg begynt å få ofte migreneanfall. Jeg er også lettere deprimert. Når jeg tenker meg om har dette skjedd meg før. Da endte det opp med en tung og mørk depresjon. Finnes det medisiner som hjelper mot alle disse tre tingene? En medisin som demper angst og gir mindre migreneanfall? Er det ammenheng mellom disse tingene? rekkefølge? Tilslutt, er det vanlig å få øresus (brusing i hodet) i forbindelse med depresjon??? 0 Siter
Gjest Svarttrost Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 jeg får i hvert fal sterk, høyfrekvent øresus hver gang jeg blir psykisk stressa.. Kan ikke svare deg på de andre tingene.. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Dette er en kjent kombinasjon. Husker jeg hørte om det på en kongress allerede i 1991. Det finnes medisiner mot dette, men først må du gjennom en utredning for å finne ut hvordan denen mekanimen fungerer hos deg. Snakk med fastlegen. Kanskje er det nødvendig med en vurdering både av nevrolog og psykiater. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.