SeptJenta Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Noen som vet hvordan været er på Mallorca i oktober ? Vil nødig kjøpe sydenreise å risikere dårlig vær 0 Siter
Gjest Bob Saget Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Det er for seint for sol og bading der da. Du kan risikere regn hele tiden. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Jeg har vært på Mallorca i oktober og det var helt fantastisk! Stort sett kan en vel si det er som en god norsk sommer. Men som i en god norsk sommer kan det komme en del vind og til og med en liten skur. Vannet er meget behagelig. 0 Siter
Gjest ingen nick Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Vi var i Torrevieja på fastlandsspania i fjor og i de to første ukene i oktober da var det over tretti grader. Vi badet i Middelhavet og bassenget hver dag. Vi var glade for å ha aircondistion i alle rommene. Torrevieja og Mallorca har tilnærmet lik vær. Men i den siste uken i september hadde det vært et forferdelig regnevær på de kanter. Vi reiser til fastlandsspania i år også, denne gangen til Benidorm området i fire uker i september/oktober. 0 Siter
laban Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Du _risikerer_ dårlig vær. Men det kan også være helt fint. Som kjent er Mallorca en øy, så det kan være veldig skiftende. Antakelig vil dere få litt av hvert. Men det er for sent til å være sikker på godvær. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Jeg var der en gang i oktober, og det er den mest shitty ferien jeg noen sinne har hatt. Også værmessig. 0 Siter
Gjest Bob Saget Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Som det fremgår av denne statistikken er oktober i særklasse den mest regnfulle måneden på Mallorca med hele 6 ganger mer nedbør enn i Juli: http://www.wunderground.com/NORMS/DisplayIntlNORMS.asp?CityCode=08306&Units=metric Men bevares, det går sikkert an å ha flaks, selv i Bergen er det godvær. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Jeg var der i høstferien engang, og det var de første dagene i oktober. Det var behagelig vær hele tiden unntatt en dag hvor det regnet. Vannet var godt og varmt og vi hadde en fin uke der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.