Gå til innhold

NHD

Gjest jeg vil ha svar....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor får en fast person her flere svar enn andre her????

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du har ingen krav på å få svar på dette.

Min arbeidsgiver betaler meg for å svare på 11 spørsmål i uken. Bortsett fra dette avgjør jeg selv hva jeg svarer på.

Gjest xxYYXll
Skrevet

At du ikke skammer deg over å holde på sånn. Nå er vi så heldige å ha en fagperson her inne som hjelper veldig mange og du bare klager og oppfører deg som et lite barn.

Prøv å se deg litt omkring så vil du finne større ting å klage over, virkelige ting.

Gjest anna72
Skrevet

Hvis det er noe du absolutt trenger svar på får du ta en tur til fastlegen din eller om du har en psykolog du går til

Du kan da ikke kreve svar av fagperson her inne på dette forumet.

Skrevet

Min arbeidsgiver betaler meg for å svare på 11 spørsmål i uken. Bortsett fra dette avgjør jeg selv hva jeg svarer på.

i det minste kan du vel prøve å gjøre favorisering litt diskre for andre her.....

Skrevet

Hva er spørsmålet ditt da?

Har du et reelt spørsmål angående din, eller andres, psykiske helse? (Muligens hadde NHD svart på det...!!!)

Eller har du bare behov for oppmerksomhet?

hvorfor skjer dette??
Skrevet

i det minste kan du vel prøve å gjøre favorisering litt diskre for andre her.....

På lommelegen.no kan du betale 195/295 kroner for å få svar av psykiater! Å kunne få gratis svar av en psykiater er ingen rettighet!

Gjest vil og vil
Skrevet

På lommelegen.no kan du betale 195/295 kroner for å få svar av psykiater! Å kunne få gratis svar av en psykiater er ingen rettighet!

de kan da bare finne seg en privat chattekanal????

Gjest vil og vil
Skrevet

SORRY NHD!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...