Gjest jeg vil ha svar.... Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 hvorfor får en fast person her flere svar enn andre her???? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Du har ingen krav på å få svar på dette. Min arbeidsgiver betaler meg for å svare på 11 spørsmål i uken. Bortsett fra dette avgjør jeg selv hva jeg svarer på. 0 Siter
Gjest xxYYXll Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 At du ikke skammer deg over å holde på sånn. Nå er vi så heldige å ha en fagperson her inne som hjelper veldig mange og du bare klager og oppfører deg som et lite barn. Prøv å se deg litt omkring så vil du finne større ting å klage over, virkelige ting. 0 Siter
Gjest anna72 Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Hvis det er noe du absolutt trenger svar på får du ta en tur til fastlegen din eller om du har en psykolog du går til Du kan da ikke kreve svar av fagperson her inne på dette forumet. 0 Siter
Gjest jeg vil ha svar.... Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Du har ingen krav på å få svar på dette. Min arbeidsgiver betaler meg for å svare på 11 spørsmål i uken. Bortsett fra dette avgjør jeg selv hva jeg svarer på. i det minste kan du vel prøve å gjøre favorisering litt diskre for andre her..... 0 Siter
eksvimle Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Hva er spørsmålet ditt da? Har du et reelt spørsmål angående din, eller andres, psykiske helse? (Muligens hadde NHD svart på det...!!!) Eller har du bare behov for oppmerksomhet? 0 Siter
hvorfor skjer dette?? Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 i det minste kan du vel prøve å gjøre favorisering litt diskre for andre her..... På lommelegen.no kan du betale 195/295 kroner for å få svar av psykiater! Å kunne få gratis svar av en psykiater er ingen rettighet! 0 Siter
Gjest vil og vil Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 På lommelegen.no kan du betale 195/295 kroner for å få svar av psykiater! Å kunne få gratis svar av en psykiater er ingen rettighet! de kan da bare finne seg en privat chattekanal???? 0 Siter
Gjest vil og vil Skrevet 8. august 2010 Skrevet 8. august 2010 Du har ingen krav på å få svar på dette. Min arbeidsgiver betaler meg for å svare på 11 spørsmål i uken. Bortsett fra dette avgjør jeg selv hva jeg svarer på. SORRY NHD!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.