Gjest dunder Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Sønnen bekka ned laptopen da jeg skulle koble på det trådløse nettverket på Gardermoen tirsdag. TYYYYPISK! Pcen er litt over et år og bestillt på nettet. For ca et år siden,så fikk jeg igjen på forsikringen da min forrige maskin blekka etter at bikkja ødela laptopen. Så, dette går vel ikke under innbo forsikring vil jeg tro? Og er usikker på hvordan jeg ellers skal få igjen noe på noen forsikring. Går dette under reiseforsikring, eller gjelder det kun hvis objektet er stjålet? 0 Siter
Gjest dekke Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 må du si det hendte annet sted da???? 0 Siter
Gjest dunder Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 må du si det hendte annet sted da???? Nei,for såvidt ikke. Men det ville jo være å lyve...Det er jeg ikke så veldig god på.Dessuten sspørs det da, når jeg fikk på innbo forsikringen for et år siden også, på den gamle pc`en.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.