Gjest gunnar f. 48 Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Jeg har et familiemedlem som røyker en del hasj og som mener dette er ufarlig. Jeg er ute etter aktuell forskning om dette som er pålitelig og grundig. Tenker på kreftfare, hjerneforskning, psykiske lidelser osv.. 0 Siter
Gjest læremegselv Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 finner helt sikkert relevante opplysninger i noen av treffene på google - kanskje 0 Siter
Gjest læremegselv Skrevet 7. august 2010 Skrevet 7. august 2010 finner helt sikkert relevante opplysninger i noen av treffene på google - kanskje Det er mulig jeg er dum, men. http://no.wikipedia.org/wiki/Cannabis_%28rusmiddel%29 Det står ikke så mye om de negative sidene ved Cannabis, men endel fakta om selve stoffet, Under der står det litt eksterne linker. Jeg har ikke sett på de selv, men kan sikkert(kanskje) være til hjelp til den infoen du søker 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.