Olav Femte Skrevet 7. august 2010 Skrevet 7. august 2010 Mannen som bygde verden fly i 1947. Men hadde tourrette. Ente tragist. Han var isolert - brukte 170mg Valium! Døde 1976. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 7. august 2010 Forfatter Skrevet 7. august 2010 Mannen som bygde verden største fly i 1947. Men hadde tourrette. Ente tragist. Han var isolert - brukte 170mg Valium! Døde 1976. 0 Siter
serenity777 Skrevet 7. august 2010 Skrevet 7. august 2010 Hann hadde vel kraftig OCD også, sett filmen om hans liv, the Aviator. glimrende spillt av Leonardo DiCaprio. Kjente meg igjenn i mye. Synes det er den filmen jeg har sett som best fremstiller en psykisk syk person. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 7. august 2010 Skrevet 7. august 2010 Ganske psykotisk og da =P Tourettes har en del psykiske tilstander som ofte følger med, bla. OCD. TS er svært vanskelig å behandle, så jeg kan tenke meg at historien er ganske tragisk og mørk når det kommer til hvordan det ble behandlet (eller ikke) i gjennom tidene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.