Gå til innhold

Vil jeg brenne i helvete?

Anbefalte innlegg

Gjest recpomdoiifrt
Skrevet

Jeg har virkelig mye kjærlighet i meg.

Jeg arbeider som frivillig stedet jeg bor. Besøksvenn for en eldre dame.

Men problemet er at jeg føler meg så ond. Jeg tenker at jeg vil havne i helvete. For jeg er så ekkel, skitten og ond.

Sånn greie jeg har i meg. Jeg er veldig redd for å dø. Jeg har gjort mange fæle ting i livet mitt.Tipper jeg kommer til å brenne i helvete. .Gud kan se inn i sjelen min og hvor ekkel jeg er. Jeg er voldtektsoffer og veldig ekkel. Jeg håper så sterkt at Gud vil tigi meg for alt det fæle jeg har gjort.

Skrevet

Du er verken ekkel, skitten eller ond, men du trenger hjelp. Har du en behandler, eller kan du snakke med fastlegen? Kanskje ta med en utskrift av det du akkurat skrev?

Med vennlig hilsen

Gjest Gunhilde
Skrevet

Slapp av. Hverken himmel eller helvete finnes. Døden er en skjønn søvn.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Du høres ut som et flott menneske. Du er besøksvenn for noen som trenger det. Ikke så mange som kan smykke seg med noe slikt. :-)

Støtter forslag om å snakke med fastlege eller liknende. Ikke meningen å gå med slike følelser, og hjelp finnes. Du burde få se deg selv som det flotte mennesket du faktisk er. :-)

Gjest eltalita
Skrevet

Slapp av. Hverken himmel eller helvete finnes. Døden er en skjønn søvn.

Hva vet du om det? Har du vært død og våknet opp igjen?

Skrevet

Hva vet du om det? Har du vært død og våknet opp igjen?

Spørsmålet er nok heller om de som påstår det er "noe" på den andre siden "vært død og våknet opp igjen"?

Hvis ikke, hvordan kan de da vite det?

Gjest eltalita
Skrevet

Spørsmålet er nok heller om de som påstår det er "noe" på den andre siden "vært død og våknet opp igjen"?

Hvis ikke, hvordan kan de da vite det?

Jeg har sett masse ting som du aldri vil tro om jeg forteller det :)

Skrevet

Jeg har sett masse ting som du aldri vil tro om jeg forteller det :)

Vel, ikke ta det i denne tråden.

Gjest eltalita