Gjest et null Skrevet 7. august 2010 Skrevet 7. august 2010 jeg har det ondt i meg og NHD og WEBMASTER hater meg for det!!!! 0 Siter
Gjest himmeltitter Skrevet 7. august 2010 Skrevet 7. august 2010 Det er vel ingen som hater deg fordi du har det vondt inni deg? Det henger ikke på greip, vet du :-) 0 Siter
Olav Femte Skrevet 8. august 2010 Skrevet 8. august 2010 Jeg tror verken NHD eller Webmaster hater deg. 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 8. august 2010 Skrevet 8. august 2010 At du bes om å oppføre deg voksent og vise alminnelig folkeskikk, innebærer ikke at du blir hatet. 0 Siter
Gjest et null Skrevet 8. august 2010 Skrevet 8. august 2010 At du bes om å oppføre deg voksent og vise alminnelig folkeskikk, innebærer ikke at du blir hatet. SMIR og NHD gjør.... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. august 2010 Skrevet 8. august 2010 SMIR og NHD gjør.... Med hånden på hjertet kan jeg si at jeg er usikker på om jeg hater noen som helst i RL. Å hate et anonymt nick på et nettsted, er for meg helt absurd. Men irritert kan jeg bli... 0 Siter
Gjest et null Skrevet 8. august 2010 Skrevet 8. august 2010 Med hånden på hjertet kan jeg si at jeg er usikker på om jeg hater noen som helst i RL. Å hate et anonymt nick på et nettsted, er for meg helt absurd. Men irritert kan jeg bli... beklager det.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.