Gå til innhold

NHD- Borderline og barn

Anbefalte innlegg

Gjest Borderline28
Skrevet

Hei!

Jeg er 28 år, og har borderline. (Heldigvis ikke særlig impulsiv, og har heller ikke sinneutbrudd.) Har GOD hjelp av behandling, og har kommet meg langt i forhold til hvordan ting var.Har selvsagt endel igjen, men er slett ikke så ustabil lenger.

Er det slik at man som person med slike problemer generelt sett ikke bør få barn? Hva mener du som psykiater? Skjønner at du selvsagt ikke kan vite hva jeg burde, i og med at du ikke kjenner meg. Men på generell basis? Jeg har utdanning, jobber med barn, og har allltid ønsket meg barn. Har ventet pga psyken min.

Håper på svar fra deg

Line

Gjest har borderline og barn
Skrevet

barn kan utfordre deg no jævelig og det er noe annet med andre barn du leverer tilbake så vent til du er helt frisk og ikke angrer på noe

Skrevet

barn kan utfordre deg no jævelig og det er noe annet med andre barn du leverer tilbake så vent til du er helt frisk og ikke angrer på noe

Hei!

Da vi har lite familie, fikk vi tilbud av noen som kunne hjelpe oss med å passe barna av og til. Men da min psykiater hørte at kvinnen hadde border line sa hun til meg at vi da ikke burde bruke disse som barnepassere. Min psykiater sa det med en sånn bestemthet at det var ingen tvil. Hun lukket øynene, så ned, ristet på hodet, og utalte seg fast og bestemt. Grunnen var at man da var ustabil og mye annet jeg ikke husker. De er veldig snille mennesker, men det hjalp ikke sa min psykiater, hun har lang erfaring for hun har jobbet på mange sykehus.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...