Gjest Nerda Skrevet 8. august 2010 Skrevet 8. august 2010 Ååååå jeg er så utrolig flau over det jeg presterte å skrive her på natt til lørdag! Jeg presterer å skrive en skikkelig salat jeg ikke identifiserer meg med. Jeg ønsket å gi et seriøst svar, men så gikk det rett i dass. Skrive i møkkfylla er ikke lurt, jeg har gitt et utrolig dårlig inntrykk av meg selv - noe jeg opplever vanskelig å legge fra meg. Jeg presterer å skrive tull og vas om narkotiske stoffer, bruker ordet "hyppere...." Jeg har ikke noe befatning med sånt verken legalt eller illegalt. Har bedt webmaster slette det selvsagt, og regner med det skjer etter hvert. Nå er ikke jeg hekta på alkohol, men jeg har et alkoholproblem som ødelegger for meg til tider... INGEN unnskyldning. Jeg bare er så utrolig flau og frustrert over meg selv. En ting er det innlegget, en annen ting er problemet i seg selv. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal be om hjelp, fordi jeg er så flau over det. Behandlerne mine ved psyk.pol ser på meg som resurssterk og oppegående - en med mange kunnskaper. Når jeg blir sett opp til for det, blir det ekstra flaut å be de om hjelp for det der. Men jeg har det ikke bra med meg selv. Om jeg bare kunne ringe en eller annen krisetelefon, eller bare finne en armkrok til å grine som en unge i 0 Siter
Sør Skrevet 8. august 2010 Skrevet 8. august 2010 Du er helt sikkert den helt helt første som noensinne har skrevet noe på nettet i fylla! :nemlig: ;-) med vennlig hilsen 0 Siter
Glimtipper Skrevet 8. august 2010 Skrevet 8. august 2010 Ikke vær flau, dette kan skje den beste. Ingen av oss tenker på det. Ang. alkoholproblemet, så må du huske at "imaget" ditt i forhold til behandlerene er langt mindre viktig enn å få hjelp for det du trenger å få hjelp til. Gjør som NHD ofte foreslår: Skriv ut innlegget du skrev i fylla og dette innlegget - og gi det til behandleren din. 0 Siter
frosken Skrevet 8. august 2010 Skrevet 8. august 2010 Bruk episoden til å innse at du må ta rusproblemet ditt på alvor. Gjør noe med det mens det ennå er mulig. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 8. august 2010 Skrevet 8. august 2010 Du er helt sikkert den helt helt første som noensinne har skrevet noe på nettet i fylla! :nemlig: ;-) med vennlig hilsen Takk alle sammen for forståelse og tips. Jeg tar dette avgjort som ei lekse. 0 Siter
Orio Skrevet 8. august 2010 Skrevet 8. august 2010 Krisetelefoner finnes, og de tar imot alle slags problemer. Jeg la merke til innlegget ditt. Det stemmer over hodet ikke med det inntrykket jeg har av deg. Det forandret heller ikke mitt inntrykk av deg. Ikke tenk på at du brukte uttrykk som "hyppere", det er mange som kjenner det ordet uten å misbruke piller. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 9. august 2010 Skrevet 9. august 2010 Krisetelefoner finnes, og de tar imot alle slags problemer. Jeg la merke til innlegget ditt. Det stemmer over hodet ikke med det inntrykket jeg har av deg. Det forandret heller ikke mitt inntrykk av deg. Ikke tenk på at du brukte uttrykk som "hyppere", det er mange som kjenner det ordet uten å misbruke piller. Hyppere, fluniser, kryssere, stess, oxy, dolc etc....... Jeg kjenner dessverre til en haug med ting folk finner på å dope seg på fordi/en del navn fordi jeg bor et sted hvor det en periode var litt for mange narkomane her. Tragisk. Heldigvis fikk kommunen etter alt for lang tid ryddet opp i det. Så drugs er noe svineri som ikke bare ødelegger den som driver med det - også mange rundt dessverre. Alkool er ikke bedre, selv om jeg holder meg i leiligheten min uten å lage videre bråk. Det er noe destruktiv dritt som står for mye vondt i verden. Da det innlegget gikk over styr... Ønsket var å skrive om det jeg kjente til av det trådstarter ønsket, og litt om hva jeg mener om avhengighetsfare på ett og annet. Men så bare klikka det et sted. Vet ikke helt hvilken krisetelefon jeg skulle ringt; man har jo de tradisjonelle som Kirkens SOS... Men jeg vet ikke hvordan de forholder seg til rus... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.