Gå til innhold

Deprimert,lei eller lat

Gjest Huff og lell...jeg er så lei

Anbefalte innlegg

Gjest Huff og lell...jeg er så lei
Skrevet

Til vanlig så har jeg stort energinivå og pågangsmot, men i det siste halve året har jeg blitt veldig motløs på jobb...

Det er nok arbeid å ta tak i...men alt er et stort ork...

Jeg trodde at det skulle bli bedre etter en måneds sommerferie...men nå har jeg jobbet i 14 dager etter ferien...og det er like ille som før...hvis det da ikke er verre...

Det er et slit å ta tak i arbeidsoppgavene.

Jeg blir rett og slett deppa av å gå på jobb...

Vi har et bra arbeidsmiljø her...og masse frynsegoder...arbeidstiden er grei med muligheter for avspasering når jeg vil...det er ikke noe av dette som er et ork...

Men det er et ork med de vanlige arbeidsoppgavene. Med en gang noen kommer å spør meg om jeg vil gjøre noe for dem,så spretter jeg opp og er skikkelig ivrig...så jeg tror ikke jeg er lat...

Men det er et ork å ta tak i haugen med arbeidsoppgaver...

Huff og lell...jeg er så lei

Skrevet

Hva med å dele dem opp i de som er mer spennende og de som er mer kjedelige så kan du lage avtaler med deg selv når du skal gjøre de kjedelige og de mer spennende? Du kan jo variere litt. Tenlk på at du får lønn for strevet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...