Gå til innhold

merkelige symptomer dagen derpå

Anbefalte innlegg

Gjest susanne85
Skrevet

Hei! Jeg var skikkelig på fylla her i helgen og opplevde noe meget ubehagelig dagen derpå. Det ble drukket sprit for det meste under festen, og dagen etter var jeg naturligvis vanvittig kvalm og hadde hodepine som vanlig i bakrus. Vi kjørte bil hjem da dette skjedde: Begynte å prikke i hele overkroppen og jeg mistet følelsen i armer bl.a. hendene stivnet og jeg fikk ikke til å kontrollere musklene. Samtidig med dette mistet jeg taleevnen delvis (altså fikk ikke til å si R f.eks). Vi stoppet bilen og jeg gikk ut, etter at jeg gikk litt og fikk ristet kroppen så gikk dette gradvis over. Men var veldig redd da dette skjedde. Hva i alle dager kan dette ha vært?

Gjest Ølhøne
Skrevet

Fylleangst?

....nei, det blir for enkelt, skal vi ikke lage en lang tråd da? Sikkert dårlig alkohol som gav deg disse symptomene;)

Skrevet

....nei, det blir for enkelt, skal vi ikke lage en lang tråd da? Sikkert dårlig alkohol som gav deg disse symptomene;)

Det kan skje mye rart dagen derpå, skjønner at du ble skremt. Hørtes jo dritekkelt ut!!

Om det skjer igjen eller du opplever lignende ubehag uten å ha drukket nå i etterkant bør du avgjort gå til lege.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...