Gå til innhold

Vonde hender -begynner å bli plagsomt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste par årene slitt med hendene mine. Og det blir verre hele tiden. Når jeg f.eks våkner om morgenen er begge hende mine knyttet sammen. Og jeg må bruke krefter får å få åpnet hendene mine igjen... Og resten av dagen gjør det vondt. Har problemer med å åpne flaskekorker, knyte skolisser o.l.

Har tenkt at dette kanskje har noe med min angst å gjøre... At jeg kanskje knyter meg veldig -og også når jeg sover. Jeg sliter jo mye med mareritt...

Er det noen som har vært borti lignende?

(skriver jeg eventuetl for mange innlegg på DOL?? ;)

Gjest bipp..
Skrevet

Kan du ikke bare høre med behandleren eller fastlegen din?

Skrevet

Kan du ikke bare høre med behandleren eller fastlegen din?

de har ferie...!!! Men, du har jo helt rett da...!

Men, tidligere så har jeg "glemt" det de gangene jeg har vært der... det blir så mye annet...!!!

Skrevet

de har ferie...!!! Men, du har jo helt rett da...!

Men, tidligere så har jeg "glemt" det de gangene jeg har vært der... det blir så mye annet...!!!

Akupunktur kjære deg!

Det har gjort underverker for meg med en haug med plager, blant annet vonde fingre. Dessuten er det supereffektivt mot anpenthet og angst :-)

Skrevet

Det høres ut som en variant av de som biter tennene sammen når de sover. Du knytter sikkert nevene i forsvarsposisjon.

Det blir bedre etterhvert som du blir bedre. Og det vil du gjøre.

*klem*

Skrevet

Det høres ut som en variant av de som biter tennene sammen når de sover. Du knytter sikkert nevene i forsvarsposisjon.

Det blir bedre etterhvert som du blir bedre. Og det vil du gjøre.

*klem*

Ja -det er jo det jeg har tenkt også. At jeg knyter hendene i søvne. Bare utrivelig at det gjør sikkelig vondt resten av dagen....!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...