eksvimle Skrevet 9. august 2010 Skrevet 9. august 2010 Jeg har de siste par årene slitt med hendene mine. Og det blir verre hele tiden. Når jeg f.eks våkner om morgenen er begge hende mine knyttet sammen. Og jeg må bruke krefter får å få åpnet hendene mine igjen... Og resten av dagen gjør det vondt. Har problemer med å åpne flaskekorker, knyte skolisser o.l. Har tenkt at dette kanskje har noe med min angst å gjøre... At jeg kanskje knyter meg veldig -og også når jeg sover. Jeg sliter jo mye med mareritt... Er det noen som har vært borti lignende? (skriver jeg eventuetl for mange innlegg på DOL?? 0 Siter
Gjest bipp.. Skrevet 9. august 2010 Skrevet 9. august 2010 Kan du ikke bare høre med behandleren eller fastlegen din? 0 Siter
eksvimle Skrevet 9. august 2010 Forfatter Skrevet 9. august 2010 Kan du ikke bare høre med behandleren eller fastlegen din? de har ferie...!!! Men, du har jo helt rett da...! Men, tidligere så har jeg "glemt" det de gangene jeg har vært der... det blir så mye annet...!!! 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 9. august 2010 Skrevet 9. august 2010 de har ferie...!!! Men, du har jo helt rett da...! Men, tidligere så har jeg "glemt" det de gangene jeg har vært der... det blir så mye annet...!!! Akupunktur kjære deg! Det har gjort underverker for meg med en haug med plager, blant annet vonde fingre. Dessuten er det supereffektivt mot anpenthet og angst :-) 0 Siter
Sør Skrevet 9. august 2010 Skrevet 9. august 2010 Det høres ut som en variant av de som biter tennene sammen når de sover. Du knytter sikkert nevene i forsvarsposisjon. Det blir bedre etterhvert som du blir bedre. Og det vil du gjøre. *klem* 0 Siter
eksvimle Skrevet 9. august 2010 Forfatter Skrevet 9. august 2010 Det høres ut som en variant av de som biter tennene sammen når de sover. Du knytter sikkert nevene i forsvarsposisjon. Det blir bedre etterhvert som du blir bedre. Og det vil du gjøre. *klem* Ja -det er jo det jeg har tenkt også. At jeg knyter hendene i søvne. Bare utrivelig at det gjør sikkelig vondt resten av dagen....! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.