Gå til innhold

Hva må jeg si til fastlegen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har litt inntrykk av at fastleger ikke er så interessert i psykiske problemer og kvier meg derfor å utlevere meg til dem. Moren min sier jeg skal fortelle alt jeg har av problemer, både psykisk og fysisk. Jeg merker jeg kvier meg veldig for dette. Jeg har en psykiater som jeg går til med det psykiske. Hva mener dere? Trenger en fastlege vite alt?

Skrevet

Jeg vil nok tro at fastlegen din synes det er greit å vite litt om hva du sliter med psykisk også.

Skrevet

Min erfaring er absolutt det motsatte: har hatt to fastleger og begge to har vist interesse for min psykiske helse :) Som oftest er det psykiske som er årsaken til at jeg er hos legen - jeg har aldri følt noe annet enn at jeg er blitt tatt imot akkurat på samme måten som når jeg har noe fysisk jeg vil snakke om.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...