Gå til innhold

Dette med skade seg selv

Anbefalte innlegg

Gjest Neislettikke
Skrevet

Så var det fixer da, som alltid hver gang før jeg skal ut dørene spør om jeg greier å passe på meg selv, eller om jeg kommer til å skade meg selv.

Lurer litt på hvorfor han alltid tar opp dette rett før jeg går. Hva skjer hvis jeg svarer JA... ? Rett INN ?

Skrevet

Det er nok en temmelig klønete å vise at han bryr seg på. Men var jeg han, ville jeg heller tatt opp temaet selvskading i timer enn å slippe folk hjem med den lille pekefingeren der! Jeg husker en gang en psykolog spurte om noe slikt da jeg var i døra på vei ut. Jeg var ærlig og sa at jeg selvfølgelig ikke ville garantere noe etter å ha shatt en samtale om noe vanskelig eller vondt - at risikoen ville bli høyere, men at jeg også ville bite tenna sammen og gjøre mitt beste. Heldigvis la ikke den psykologen meg inn noe sted. Det gjør ikke den jeg har nå heller. At et ja ville bety rett inn på psyk bør ikke være tilfelle. Det hadde jo gått an å konfrontert psykologen og spurt om hvordan han ville reagert om du sa ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...