Gå til innhold

Utbrent på jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er et ork å jobbe...

Dungen med uferdig jobber ligger forran meg...

Når jeg prøver å gjøre noe... og jeg får litt motstand...går jeg fort lei...og heller går meg en tur ut...det hjelper ikke på dungen med arbeidsoppgaver i hvert fall...

Jeg prøver alt jeg kan for å finne på andre ting i stedet for å gjøre jobben min...

Det har også blitt sånn at jeg bruker masse av arbeidsdagen min til å spise...i stedet for å jobbe går jeg heller å kjøper meg is, sjokolade, boller, vafler o.l....

Jeg klarer å komme meg på jobb om morgenen...men jeg gleder meg ikke til selveste jobbingen...

Jeg blir deprimert av å tenke på det jeg egentlig burde ha gjort...

Er jeg utbrent på jobb?

Onsdag1365380628
Skrevet

Jeg har hatt diagnosen utbrent og jeg orket ingenting. Verken hjemme eller på jobb. Jeg var sykmeldt i to år og den tiden trengte jeg for å bli frisk. Jeg tror kanskje ikke du er der, men det er alltid greit å søke hjelp før man blir utbrent. Man er heller ikke utbrent bare på jobb. I årene før jeg ble utbrent hadde jeg to jobber, og i tillegg stort omsorgsansvar hjemme.

Gjest wpowafr
Skrevet

Det må bli slutt på at alt skal diagnostiseres! Det høres ut som du er lei jobben din! Hva kan du selv gjøre for å få det til å fungere bedre på jobb? Hva kan feks teamet/sjefen gjøre? Du må ta tak i det. Eventuelt vurdere å søke andre jobber.

Jobb kan være kjedelig og slitsomt - en kan ikke forvente at det er spennende og morsomt hele tida.

Skrevet

Du virker iallefall deprimert, men tror ikke du kan skylde på jobben for det... Når man er på jobb, så gjør man den jobben man er satt til å gjøre. Er du en person som lett utsetter ting hjemme også? I så fall tror jeg dette handler mer om personligheten din enn om at du er utbrent...

Tro meg, jeg vet hva utbrenthet kan gjøre med et menneske.... men noen ganger er det fristende å bruke dette begrepet når man kjenner at man ikke gidder å gjøre jobben sin... Brett opp armene og kom deg ovenpå på jobben igjen - det som tapper deg for overskudd er at du hele tiden kjenner at du er på etterskudd.

Skrevet

''Er jeg utbrent på jobb?''

Nei det tror jeg ikke. Jeg tror du bare synes jobben din er fryktelig kjedelig

Skrevet

Det må bli slutt på at alt skal diagnostiseres! Det høres ut som du er lei jobben din! Hva kan du selv gjøre for å få det til å fungere bedre på jobb? Hva kan feks teamet/sjefen gjøre? Du må ta tak i det. Eventuelt vurdere å søke andre jobber.

Jobb kan være kjedelig og slitsomt - en kan ikke forvente at det er spennende og morsomt hele tida.

Enig

Skrevet

Du virker iallefall deprimert, men tror ikke du kan skylde på jobben for det... Når man er på jobb, så gjør man den jobben man er satt til å gjøre. Er du en person som lett utsetter ting hjemme også? I så fall tror jeg dette handler mer om personligheten din enn om at du er utbrent...

Tro meg, jeg vet hva utbrenthet kan gjøre med et menneske.... men noen ganger er det fristende å bruke dette begrepet når man kjenner at man ikke gidder å gjøre jobben sin... Brett opp armene og kom deg ovenpå på jobben igjen - det som tapper deg for overskudd er at du hele tiden kjenner at du er på etterskudd.

Enig.

Men jeg synes det er å bedre å brette opp ermene fremfor armene da det har mindre fatale konsekvenser;)

Skrevet

Enig.

Men jeg synes det er å bedre å brette opp ermene fremfor armene da det har mindre fatale konsekvenser;)

Haha, er det mulig??!! ;-))))))

*feriemodus fortsatt*

Skrevet

Enig.

Ha, ha :)

Gjest verinoca
Skrevet

''Jobb kan være kjedelig og slitsomt - en kan ikke forvente at det er spennende og morsomt hele tida.''

Så sant. Det samme gjelder for livet generelt. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...