Gå til innhold

Medisinering av depresjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nylig begynt hos psykolog.Etter en del timer er ikke psykologen det minste i tvil om at jeg har gått deprimert i mange år(har også posttraumatisk stressyndrom). Jeg har jobbet fullt, ingen medisiner. Ellers for lang historie her.

Men nå har jeg blitt helt tom. Skjelver, har mistet søvnen og "bare" griner. Psykolog og fastlege mener at jeg bør starte med antidepressiva. Men jeg er så redd for sånt....bivirkninger, problemer med å slutte.Og BLIR virkelig hverdagen lettere??

Her inne vet dere sikker mye. Så gi meg gode råd for eller imot ,og om bivirkninger viss dere har erfaring.

Ellers vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Heldigvis litt ferie nå, men må jo på jobb igjen og har tenåringer i huset.

Gjest motivasjon hjelper
Skrevet

Jeg var veldig dårlig og ville heller ikke ha medisin. Men til slutt ble jeg så elendig at jeg spurte om ad kunne hjelpe meg. Jeg prøvde først 2 typer jeg ikke kunne bruke men den 3 typen har hjulpet meg veldig. Går fortsatt på den. Men de virker ikke over natta. Kan ta noen uker og bivirkninger i oppstarten er ganske vanlig. De fleste er ufarlige og går over etter litt tid.

Så er det jo opp til deg og vurdere hvor dårlig du er da, hva du vil. Jeg angrer ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...