Gå til innhold

Hva gjør man?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er et spørsmål til NHD.

Jeg bor i boligkompleks - i en leilighet bor det en mann som (jeg vil påstå at du aldri sett en så syk person). Etter mange år med behandling - er han gitt opp av legene....

Han er total psykotisk!!

Lever på en annen planet. Leiligheten er ut som lynet har slått ned i.

Er han utfor behandling - ingen behandling sålangt har hjulpet..

Tragisk...fordi han er ikke voldlig eller utøver sinne...

Skrevet

Noe å gjøre ??

Håper NHD svarer deg, men jeg er redd det er lite du kan gjøre utover å meldig bekymring dersom det er personale der du bor. At dette plager deg. Kanskje det ikke er det rette stedet for denne personen å bo.

Skrevet

Her hvor jeg bor blir alvorlig psykisk syke som er hjemmeboende fulgt opp av psykiatrisk sykepleier og evt hjemmetjeneste (ofte slipper de ikke til)...

Selv om det ikke virker sånn er det vel mulig at hjelpeapparatet kjenner til denne mannen? Du kan jo kanskje ta en telefon til kommunen og høre om de kjenner til han og melde din bekymring?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...